کرم مرطوب کننده بچه ایروکس ۵۰ گرم – داروخانه آنلاین مثبت سبز

اگر به دلیل تنوع محصولات، هنگام خرید نرم کننده با مشکل مواجه می شوید نکته های زیر در انتخاب درست کمک تان می کند. شما میتوانید لوسیونها یا کرمهای مرطوب کننده را بعد از استفاده از آبرسان به کار ببرید. براي داشتن پوستي مرطوب و نرم سه دقيقه بعد از حمام كرم هاي مرطوب كننده بزنيد. هر شب چند قطره روغن زيتون به صورت، آرنج ها، زانوها و پشت بازوها بزنيد. اگر مي خواهيد صبح ها با صورتي با طراوت از خواب بيدار شويد، قبل از خواب كمي كرم مرطوب كننده بزنيد.

اگر پوست نازك و حساسي داريد بدانيد كه كرم هاي مرطوب كننده خشكي را از پوست تان دور كرده و آسيب هاي وارده به آن را كاهش مي دهند. نکته منحصر به فرد این مرطوب کننده پریم عصارهی معجزهآسای گیاه Imperata Cylindrica که به طرز شگفت انگیزی به پوست خشکتون آبرسانی انجام میده و کویر لوت رو به دشت تبدیل میکنه. اگر پوست تان خیلی خشک و پوسته پوسته شده است، احتمالا به نرم کننده ای غلیظ مانند وازلین احتیاج دارید اما کرم ها برای بیشتر پوست های معمولی، بهترین گزینه هستند زیرا نسبت به وازلین، لایه نازک تری روی پوست ایجاد می کنند.

در مورد پوست نرمال بايد از مرطوب کننده اي که ميزان چربي کمتري داشته باشد، استفاده کرد. امروزه مراقبت از پوست و رفع مشکلات پوستی بیش از گذشته در بین افراد مورد توجه قرار گرفته است و بدین منظور روشهای مختلفی روی کار آمدهاند. اما در مورد پوست مسئله پیشگیری نسبت به سایر روشهای درمانی ارجحیت دارد. براي پوست هاي خشک بايد از مرطوب کننده هاي حاوي چربي استفاده کرد. مرطوب کننده ها به اشکال مختلف امولسيون مايع، پماد و کرم ديده مي شوند که محتواي چربي و آب در اين اشکال فرق مي کند. برند سیگل رو قدیمی ها به خاطر کرم های دستش و نسل جدیدا به خاطر ضد آفتاب های کودک و کلا ضد آفتاب های مختلفش میشناسن.یکی از ارزون ترین کرم های مرطوب کننده موجود توی لوازم آرایشی ها و به خصوص فروشگاه بادومی مرطوب کننده Silk کمپانی ایرانی «سی گل» (Seagull) هست.سی گل هم مثل کامان و برند های دیگه چند مدل مرطوب کننده داره اما این بین سیلیک یه چیز دیگه است.چرا یه چیز دیگه است؟

کامان جزو اون محصولاتی بود که با معرفی مرطوب کننده های قوطی توی فروشگاه های زنجیره مثل افق کوروش و هایپر استار خودش رو به همه ماها معرفی کرد و خوب خیلی هامون کنار صندوق های فروشگاه ها با تست این کرم فهمیدیم که خیلی از محصولات ایرانی واقعا ارزش خرید دارند. آب برای پوست و مخصوصا لایه اپیدرم بسیار حیاتی است.آب لازم برای سطح پوست به طور مداوم از طریق بافت میانی تامین می شود و به سطح پوست می رسد.چربی ترشح شده روی اپیدرم در واقع برای جلوگیری از تبخیر آب به صورت لایه محافظتی عمل می کند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کرم مرطوب کننده تیوپی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.