مترجم پزشکی گوگل

10 شرکت برتر ترجمه در هند
شرکت های ترجمه-در-هند
هند ، واقع در جنوب آسیا ، یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین کشورهای آسیاست. مترجم تخصصی پزشکی هند با برآورد 1.4 میلیارد نفر جمعیت ، كشوری است كه به سرعت در حال پیشرفت است ، به ویژه در زمینه علوم و فناوری اطلاعات. ترجمه تخصصی مقاله پزشکی جای تعجب نیست که شرکتهای سراسر جهان مزایای متنوعی را که این سرزمین با افزایش جمعیت ، توسعه زیرساختها و پیشرفت تجاری ارائه می دهد ، درک می کنند.

هرگاه شرکتی قصد دارد به عنوان بخشی از گسترش و تنوع خود بومی سازی را در هند انجام دهد ، در مورد شرکت های ترجمه و ترجمه در کشور تحقیق می کند. هیچ شرکت ترجمه ای اهمیت ترجمه تجارت را بهتر از این خبر آن تایم دارالترجمه ها درک نمی کند.

چه شما صاحب یک شرکت نوپا باشید و چه متعلق به یک شرکت ترجمه متن پزشکی چند ملیتی باشید ، همیشه برای ترجمه اسناد ، وب سایت ها ، نرم افزارها و فروشگاه های آنلاین خود باید از خدمات ترجمه معتبر و متخصص ترجمه استفاده کنید. ترجمه متون پزشکی در اینجا لیستی از 10 شرکت برتر ترجمه در هند آورده شده است که مطمئناً تجربه یکپارچه خدمات ترجمه را به شما ارائه می دهند.

1: خدمات ترجمه IT Tridindia
تریدیندیا از 15 سال پیش به عنوان آژانس ترجمه آنلاین تاسیس شد و یکی از پرطرفدارترین شرکت های ترجمه در هند است. دلیل قرار گرفتن آن در 10 شرکت برتر ترجمه در هند به دلیل خدمات حرفه ای آن است. Tridindia یک ارائه دهنده خدمات زبان خصوصی است ، اما در ارائه ترجمه در بیش از 3000 جفت زبان تخصص کسب کرده است. به همین دلیل است که 40٪ از مشتریان آن در 500 شرکت Fortune ذکر شده اند.

2: ترجمه مریخ
Mars Translation یک شرکت ترجمه تأیید شده IS0 9001: 2008 و عضو ATA و GALA است. Mars Translation تقریباً دو دهه پیش تأسیس شده است ، یکی از قدیمی ترین شرکت های ترجمه است و خدمات تأیید و تفسیر به غیر از ترجمه را شامل مجموعه ای گسترده از صنایع مانند مراقبت های بهداشتی ، الکترونیک پزشکی ، تولید ، خرده فروشی و گردشگری ، همراه گوگل ترجمه با ارائه خدمات محلی سازی برای وب سایت ها مترجم تخصصی پزشکی ، نرم افزارها ، بازی ها و سیستم عامل های تجارت الکترونیکی.

3: شرکت شاکتی
یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین شرکت های ترجمه در هند ، Shakti Enterprise از 32 سال به این سو خدمات ترجمه و ترجمه حرفه ای ارائه می دهد. Shakti Enterprise با شهرت در ارائه خدمات برای غول های تجاری مانند سیسکو ، کوکا کولا و شل از ابزارهای پیشرفته ترجمه به کمک رایانه برای ارائه ترجمه بدون خطا استفاده می کند.

4: دهان و دندان هند
لیسان هند ارائه دهنده خدمات پیشرو در زبان است که طیف گسترده ای از راه حل های خاص مترجم پزشکی گوگل زبان را به شرکت های بین المللی ارائه می دهد. لیسان هند با ارائه خدمات بومی سازی ، ترجمه ، تفسیر و مدیریت محتوا ، از سال 2013 در تجارت ترجمه فعالیت می کند و در قلب پایتخت هند ، دهلی واقع شده است.

5: Translingua Global (TGC)
Translingua Global همچنین یکی از برجسته ترین دفاتر ترجمه در هند است. مستقر در بمبئی ، TGC هرگز اجازه نداده است که حضور جغرافیایی آن خدمات ترجمه و تفسیر یکپارچه خود را محدود کند ، و شامل انواع مختلفی گوگل ترنسلیت از حوزه های صنعتی از جمله آموزش ، علوم ، فناوری ، تجارت ، بانکداری ، فرهنگ و صنایع سرگرمی است.

6: راه حل های زبان فینیکس
راه حل زبان Feenix یک آژانس ترجمه دارای گواهینامه ISO 9001: 2008 مستقر در بنگلور است. Feenix با ارائه خدمات ترجمه به طیف گسترده ای از صنایع ، هدف اصلی ترجمه را برای شركتهای پزشکی و بهداشتی در سراسر جهان در نظر گرفته است. با این وجود ، این طیف گسترده ای از زبانهای آسیایی ، اروپایی و خاورمیانه را به عنوان بخشی از خدمات ترجمه خود پوشش می دهد.

بررسی کنید: شرکت های ترجمه در بنگلور

7: ترجمه Somya Pvt. محدود
ترجمه Somya یک آژانس ترجمه خصوصی مجاز است که در دهلی نو مستقر است. با هدف ارائه راه حل های ترجمه حرفه ای به مشتریان در سراسر جهان ، سومیا از بدو تأسیس ترجمه های متعددی را در بیش از 100 جفت زبان ارائه داده است.

8: Cuttingedge Translation Pvt. محدود
با حفظ نام خود ، Cuttingedge Translation یک دفتر ترجمه خصوصی و مجاز در هند است. این شرکت ترجمه با الهام از “آب” بیشترین اهمیت را به شفافیت و کیفیت در ترجمه ، بومی سازی ، چاپ رومیزی و خدمات تفسیر می دهد. این شرکت به بیش از 200 زبان ترجمه می کند و دارای مشتریانی چشمگیر است که شامل نام های بزرگی مانند بوش ، پیرسون و مک گرا هیل است.

9: Lyric Labs India Pvt. محدود
Lyric Labs India رهبر بازار در لیگ آژانس های ترجمه خصوصی در هند است. این شرکت که در سال 2005 تاسیس شده است ، ارائه خدمات ترجمه با کیفیت بالا برای مشتریان متعلق به طیف وسیعی از صنایع را بر عهده دارد و بیش از 1500 زبان شناس متخصص را برای ایجاد این امکان پشتیبانی می کند.

10: شرکت ترجمه زبان Linguainfo
Linguainfo نام معتبر دیگری در لیگ 10 شرکت برتر ترجمه در هند است. Linguainfo که 10 سال پیش تأسیس شده است ، راه حل های جامع ترجمه را به شرکت های بین المللی متعلق به صنایع مختلف از جمله خودرو ، الکترونیک ، علوم زندگی ، ساخت و خرده فروشی ارائه می دهد.

کدام شرکت را باید انتخاب کنید؟
وقتی نوبت به انتخاب یک شرکت ترجمه حرفه ای معتبر برای تجارت شما می رسد ، هیچ کمبودی در زمینه ترجمه شرکت های ترجمه متخصص در هند وجود ندارد. قبل از انتخاب شریک ترجمه مناسب برای خود ، فراموش نکنید که یک تحقیق دقیق در مورد پویایی بازار هند و درک فرهنگ و زبان مردم هند انجام دهید. تنها در این صورت است که می توانید از گسترش بی وقفه در این بازار بسیار پردرآمد اطمینان حاصل کنید.