هیئت علمی در کانون توجه: کری سیمپسون

در اولین سال همکاری مدرسه Tatnall با News Decoder، کری سیمپسون، رابط دانشکده، شهروندی و فعالیت جهانی را در کلاس‌های خود گنجانده است و تمرکز News Decoder را بر روی راه‌حل‌های روزنامه‌نگاری برای شبکه دانشگاهی ما الگو می‌کند.

شاگردان او پربار بوده اند و از ژانویه 9 داستان در سایت خبری ما منتشر شده است. یکی از داستان‌های دانشجویی درباره اضطراب زیست محیطی به عنوان یکی از خوانده‌شده‌ترین داستان‌های جوانان ما در سال برجسته است. تحت رهبری سیمپسون، دانش‌آموزان Tatnall دو وبینار بین‌درسی را نیز میزبانی کرده‌اند که در سراسر مرزها و رشته‌ها برای بررسی قاچاق انسان و تغییرات آب و هوا همکاری می‌کنند.

در ماه می، او برنده دانشکده News Decoder در جایزه Spotlight شد.

سیمپسون طیف وسیعی از تجربیات تدریس را دارد – از مربی صخره نوردی گرفته تا تدریس در مدارس بین المللی در ترکیه و اسپانیا و تدریس در سطح کالج محلی. او گفت که در قلب تدریس او تحقیق و کنجکاوی است.

او در نقش فعلی خود به عنوان معلم انگلیسی دبیرستان در Tatnall، به ایجاد کلاس جدیدی در زمینه ادبیات و روزنامه نگاری جهانی کمک کرده است. در آن، سیمپسون فرآیند انتشار News Decoder را مستقیماً در برنامه درسی تعبیه می کند.

سیمپسون گفت: “پایه من در تدریس همیشه تجربی و مبتنی بر تحقیق بوده است.” «به همین دلیل است که من بسیار جذب رمزگشای اخبار شدم، زیرا دانش‌آموزان به‌جای خواندن در مورد روزنامه‌نگاری، این مراحل را در فرآیند گزارش‌دهی به طور مستقیم تجربه می‌کنند. به طور طبیعی از آنها خواسته می شود که در مورد چیزی که به آن علاقه دارند کنجکاو باشند و این خط تحقیق را دنبال کنند.”

شهروندی جهانی ریشه در کنشگری دارد

سیمپسون کلاس درس خود را مکانی برای گسترش آگاهی جهانی دانش آموزان می داند. او از طریق روزنامه‌نگاری و ادبیات، دانش‌آموزان خود را تشویق می‌کند تا در مفروضات خود درباره دنیای اطراف خود تجدید نظر کنند.

سیمپسون گفت: «من فکر می‌کنم شهروندی جهانی مستلزم تغییر دیدگاه و دید باز و بررسی دقیق کشور، فرهنگ، سیاست‌ها و شیوه‌های تفکر خود است. من فکر می‌کنم که نیاز به تفکر خلاق و انتقادی زیادی از سوی دانش‌آموزان دارد تا از آنچه می‌دانند خارج شوند و به راه‌های دیگر درک و برخورد با مسائل نگاه کنند.»

آموزش جهانی سیمپسون به عمل فراتر از کلاس درس گسترش می یابد. او امیدوار است که ارزش فعالیت را به دانش آموزانش منتقل کند. او از ضبط وبینار تاتنال به رهبری دانش‌آموزان در مورد قاچاق انسان، که به دست واحد قاچاق انسان در وزارت دادگستری دلاور منتقل شد، به عنوان نمونه‌ای از این که چگونه گزارش‌ها و تحقیقات قدرت تأثیرگذاری بر تغییرات مثبت دارند، ذکر می‌کند.

سیمپسون علاوه بر تدریس در کلاس، نویسنده و شاعری نیز هست. او تجربه نویسندگی خلاقانه خود را چیزی می داند که به تدریس او قدرت می بخشد و به او کمک می کند روند تجدید نظر را برای دانش آموزان مدل کند.

سیمپسون گفت: «راه‌اندازی یک کارگاه خوب که در آن مردم بازخورد مفیدی ارائه دهند و کسانی که بازخورد دریافت می‌کنند، احساس آسیب نکنند، واقعاً سخت است. این امر مستلزم ایجاد رابطه و تنظیم برخی قوانین اساسی خوب و نظرات مدلسازی است. بنابراین فکر می‌کنم نویسنده بودن به من کمک کرد این کارگاه‌ها را در کلاس درس تسهیل کنم.»

سیمپسون در اوقات فراغت خود از کاوش در پارک های ایالتی دلاور با دخترش و خواندن قطعاتی از شاعر آمریکایی ایمی نژوکوماتاتیل لذت می برد. او مشتاقانه منتظر است تا امسال در خرچنگ هویج در خلیج دلاور داوطلب شود.

News Decoder از اعضای هیأت علمی در شرکای مدرسه ما به دلیل تعهد آنها به آموزش دیدگاه های جهانی و سواد رسانه ای به جوانان سپاسگزار است. برای خواندن ویژگی های گذشته دانشکده Spotlight، اینجا را کلیک کنید.