نحوه مصرف قهوه لاته با پودر قارچ گانودرما

نحوه مصرف قهوه لاته گانودرما

 

برای شروع روزی پر از انرژی و نشاط، دکتر بائز شما را به نوشیدن گانودرما لاته با ترکیبی از بهترین دانه های قهوه عربیکا، روبوستا و گانودرما با خامه و شکر (در صورت تمایل) دعوت می کند.

 

قهوه با شیر یک نوشیدنی فرآوری شده است. این نوشیدنی خوشمزه از ترکیب اسپرسو و شیر بخارپز تهیه می شود. کمی اسپرسو را به شیر داغ یا کمی جوشانده اضافه کنید و با کف شیر بپوشانید.

 

تفاوت اصلی با کاپوچینو و اسپرسو میزان کف روی سطح آن است.

 

نسبت انرژی به ماهی حلزون در این نوشیدنی قابل توجه است و به گفته وی یک به سه است. عملکرد این مرکبات بر اساس تنوع متفاوت است و می توان از آن در ساعات مختلف روز استفاده کرد.

 

شرکت Bayes State Corporation محصول حیوانی خود Lucidium را تولید می کند.

 

ویژگی های قهوه لاتین گودرما:

طعم شیرین و خامه ای و لذیذ آپدیت اول

گاه و بیگاه امروز زیاد خواستار تنبیه نباشید

حاوی گانودر

نحوه مصرف کافه لاته گانودرما دکتر بیز

یک لیوان گانودرما لاته را در فنجان مورد نظر بریزید، آب جوش اضافه کنید، هم بزنید و بنوشید. برای خامه تر شدن قهوه می توانید صبر کنید تا خنک شود و با یخ سرو کنید.

 

ویژگی های Ganoderma Latte Doctor Bays:

آکنه و آکنه صورت را درمان می کند

بازسازی پوست

پاکسازی و سم زدایی بدن

کنترل دیابت و قند خون

کلسترول خون را کاهش می دهد

فشار خون را عادی می کند

تقویت سیستم ایمنی بدن

 

نوع دیگری از نوشیدنی قهوه فرآوری شده، از مخلوط اسپرسو و شیر بخارپز تهیه می شود که در آن کمی اسپرسو به شیر داغ یا کمی جوشانده اضافه می شود و با کف شیر پوشانده می شود. نسبت قهوه به شیر در این نوشیدنی مهم است که از قانون یک به سه پیروی می کند و تفاوت اصلی دیگر با کاپوچینو در کنار اسپرسو میزان کف آن است. این ترکیبات در مقادیر مختلف با طعم های غالب مختلف و البته در ساعات مختلف روز قابل استفاده هستند.

سایر خواص کافه لاته گانودرما موجود در سایت  آریوکالا

رفع رفلاکس و ورم معده (ترکیبات شیر ​​موجود در این محصول فاقد لاکتوز بوده و برای کسانی که معده آنها به شیر و لبنیات حساس است مشکلی ایجاد نمی کند)، افزایش شیر مادر (قبل از بارداری)