سیسیلی ها با متحد شدن، مافیا را دور نگه می دارند

پس از شب استیکرها، صدها کسب و کار به آدیوپیزو پیوستند و از پرداخت پیتزو خودداری کردند. این سازمان به طور منظم این اسامی را در یک لیست آنلاین منتشر می کند و به روز می کند و برچسب های قابل شناسایی را در اختیار کسب و کارها قرار می دهد تا در ویترین مغازه ها یا بالای صندوق ها نمایش داده شوند.

Vetrano آدیوپیزو را اکنون به عنوان یک “واقعیت تثبیت شده” در پالرمو توصیف می کند. مردم مشروعیت و قدرتی را که ماموریت سازمان دارد، تشخیص می دهند: بازگرداندن قدرت و خودمختاری به مردم پالرمو.

وترانو گفت که آدیوپیزو نیز توسط مجریان قانون محلی مورد تایید و قدردانی قرار گرفته است.

نشان دادن اینکه جنایت تنها راه زنده ماندن نیست

ساکنان پالرمو تمایل طبیعی دارند که نسبت به پلیس محتاط و بی اعتماد بمانند. وترانو گفت، بنابراین، مجری قانون به آدیوپیزو متکی است تا به عنوان واسطه بین آنها و صاحبان مشاغل عمل کند. به نوبه خود، مجری قانون از صاحبان مشاغل شرکت کننده برای اطمینان و حفظ ایمنی آنها محافظت می کند و با آنها همکاری می کند.

برای گسترش آگاهی از ماموریت خود، آدیوپیزو میزبان «جشنواره‌های فستا» است: نمایشگاه‌هایی که در آن صاحبان مشاغل در فهرست بدون پیتزو دعوت می‌شوند تا میزبان غرفه‌ها و نمایش محصولات خود باشند.

آدیوپیزو در تلاش است تا از طریق بازدید از مدرسه و تورهای دانش آموزی با جوانان ارتباط برقرار کند. با این حال، ثابت شده است که این یک چالش است.

نسل جوان پالرمو که بیشتر بر مسائل کنونی جهانی مانند تغییرات آب و هوایی متمرکز است، مافیا را به عنوان چیزی متعلق به گذشته می داند. با این حال وترانو گفت که این دو موضوع در هم تنیده شده اند، زیرا مافیا در سیستم های مدیریت زباله که برای محیط زیست مضر هستند درگیر است.

Vetrano امیدوار است که آگاهی از این واقعیت را افزایش دهد که با پرداختن به مسائل مافیایی در اطراف آنها، جوانان می توانند همزمان با مسائل بزرگتر در مقیاس محلی تر مبارزه کنند.

در آینده، Vetrano امیدوار است که آدیوپیزو تمرکز خود را برای پوشش سایر گروه های تحت تأثیر مافیا گسترش دهد.