سیر سیاه چیست و اطلاعات در مورد آن |09101935851 کالایاب

مطالعات نشان میدهند که سیر سیاه گزینهای بسیار خوب برای کاهش سطوح هموسیتئین در خون بوده و میتواند به بهبود سلامت قلب کمک کند. فرآیندِ حرارت باعث افزایش تراکم آلیسین و سطوح S-allycysteine در سیر میشود که به زیستفراهمیِ آلیسین، ترکیبِ فعالِ سیر کمک میکند. همچنین سیر با کاهش فعالیت ماده ای به نام ترومبوکسان B2 باعث جلوگیری از انقباض رگ ها می شود و این امر مانع از افزایش فشار خون می شود. مصرف منظم سیر سبب افزایش فعالیت آنزیم اکسید نیتریک سنتتاز در بدن می شود که این آنزیم با اثر بر ماهیچه های کنار رگ های بدن باعث شل شدن آن ها و در نتیجه افزایش خاصیت ارتجاعی رگ ها و کاهش فشار خون می شود. نکته ی حائز اهمیت دیگری که در رابطه با مصرف سیر سیاه دکتر بیز وجود دارد این است که مصرف این ماده ی ارزشمند ویروس ها، قارچ ها، باکتری ها و میکرو ارگانیسمهای مضر درون بدن را کاهش میدهد و با از بین بردن عفونت ها میتواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند و همچنین میتواند در کاهش بیماریهای التهابی مانند آرتروز و یا التهاب روده تاثیرات مثبت بسیاری داشته باشد.

همچنین گذاشتن سیر پخته در طی چندین روز بر روی میخچه و زگیل باعث رفع آنها می شود. همچنین به راحتی در تهیه انواع غذاها، سوپ ها بر روی سالادها به صورت حبه یا له شده استفاده کنید. سعی کنید همواره از غذاهای خنک استفاده نموده و باید بدانید که غذاهای آبدار برای درمان زود انزالی چندان مناسب نیست مثلا اگر از گوشت های کباب شده به همراه سیر استفاده کنید خیلی موثر تر از غذاهای آبکی چون سوپ و آش خواهد بود. این روز ها علیرغم اینکه سیر سیاه چندان شناخته شده نیست ، ولی جالب است بدانید که این ماده غذایی به دلیل روش ساخت منحصر به فرد و استثنایی که دارد ، نسبت به سیر معمولی از خواص چندین برابری برخوردار می باشد. سیر سیاه در واقع همان سیر معمولی است که حالتی کاراملی دارد و البته تهیۀ آن هم به هیچوجه ساده نیست. سیر سیاه چه تفاوتی با سیر معمولی دارد ؟ این باور وجود دارد که سیر سیاه قدرت سیستم ایمنی را افزایش داده و از برخی عفونتهای باکتریایی و ویروسیِ رایج پیشگیری میکند. همانطور که گفتیم سیر سیاه سرشار از آنتی اکسیدان بوده و سیستم دفاعی را بهبود می بخشد.

سیر به تاثیر به سزایش بر سیستم ایمنی بدن معروف است؛ و همین موضوع برای سیر سیاه نیز صادق است. سیر چه مدت در بدن می ماند؟ سیر با افزایش حجم ادرار سبب دفع آب از بدن شده و این امر منجر به کاهش فشار خون نیز می شود. به طور کلی مصرف منظم سیر سیـاه دکتر بیز، با فعال نمودن دو عامل کاهش اشتها و پیشگیری از پرخوری و ریزه خواری، در کنار افزایش متابولیسم سلول های چربی، در نهایت منجر به ایجاد کاهش وزن، لاغری و تناسب اندام در فرد مصرف کننده خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم و علت اصلی محبوبیت سیر سیاه، تاثیر این ماده خوراکی بر کاهش وزن، لاغری و تناسب اندام است. امروزه فشار خون بالا یکی از دلایل اصلی ابتلا به بیماری های قلبی یا تشدید این بیماری ها می باشد. پس اگر نگران هستید دچار بیماری قلبی، حمله قلبی و یا سکته مغزی شوید می توانید برای مدتی از سیر سیـاه در وعده های غذایی خود استفاده سیر سیاه از کجا بگیریم کنید. اگر سیر سیاه را به درستی تهیه کنید، حاوی طعمی شیرین نیز خواهد بود. ۲.بعد از خشک شدن، آنها را به مدت ۱۰ ساعت درون پلوپز یا دستگاه تخمیر کننده قرار دهید.

سیر سیاه همان سیر سفیدی است که بر اثر تخمیر و حرارتی که به آن وارد شده است به شکل جدیدی تبدیل گشته است. در واقع سیر سیاه دکتر بیز برخلاف سیر تازه ی سفید رنگ بر اثر فرایند تخمیر به رنگ سیاه تبدیل گشته و از آن طعم و بوی تند اولیه و کمی ناخوشایند خبری نیست. دستگاه تخمیر کننده (fermenting box) بهتر از پلوپز عمل میکند، اما احتمال اینکه به آن دسترسی داشته باشید خیلی کم است. با گذراندن این پروسه، سیر به رنگ سیاه در آمده و دارای حالتی ژله ای و مزه ای ترش و شیرین (ملس) می شود ، افزون بر اینکه سیر سیاه در مقایسه با سیر تازه ی اولیه بوی بسیار کمتری هم پیدا می کند؛ در نتیجه شما می توانید از خواص این ماده غذایی ارزشمند، بدون اینکه نگران بو گرفتن دهان خود باشید، بهره مند گردید. سیر سیاه شیراز دکتر بیز به دلیل خواص و کیفیت بالا، متقاضیان زیادی از سرتاسر کشور دارد از این رو بازار خرید سیر بیز بسیار پررونق بوده است. سیر سیاه به علت خواص بسیار زیادی که دارد طی چند وقت اخیر به شدت سر زبان ها افتاده و محبوب شده است ، در همین حین بسیاری از افراد سود جو حتی خواصی که مربوط به این ماده غذایی نیست را هم به آن ربط داده اند در این مطلب قصد داریم تا ببنیم که آیا سیر سیاه و لاغری با هم ارتباطی دارند یا این مورد یک شایعه است.