جهان تشنه آب پاک و سالم است

بدون آب، بازی تمام شده است.

کاشف ممتاز صدیقی، بنیانگذاران فوتبال برای صلح، ستاره سابق فوتبال، و جاشوا ریکاردو نورمن، مدافع سابق لیگ حرفه ای NFL، در مورد اینکه چگونه آب برای هر تلاشی برای تغییر اجتماعی اساسی است و چگونه فوتبال برای صلح تلاش می کند به آن رسیدگی کند، صحبت کردند.

صدیقی گفت: «این از قدرت فوتبال و فوتبال آمریکایی برای خدمت به بشریت استفاده می کند. «نکته کلیدی این است که چگونه می‌توانید آن قدرت را با پنج میلیارد نفر مهار کنید، که تا سطح مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد، اما همچنین سیاست را تغییر می‌دهد.»

صدیقی یک تورنمنت را که توسط این سازمان در لیبریا حمایت شده است، توصیف کرد. و در طول این مسابقات صلح، یک کامیون با آب عبور کرد و آب از کامیون افتاد. بچه ها بازی را متوقف کردند و در واقع بر سر آب دعوا کردند. و این برای من لحظه ای بود که یک پنی پایین آمد. در اینجا ما صلح، برابری، تنوع، ایجاد صلح، شمول، حل منازعه را ترویج می‌کردیم. و لحظه ای که آب از معادله خارج شد، همه چیز تمام شد… برای ما بسیار مهم است. ما باید به شدت لابی کنیم.»

نورمن در مورد اینکه چگونه مسائل مربوط به آب بر کودکانی که با آنها کار می کند از طریق یک سازمان غیرانتفاعی درون شهری به نام Starz24 تأثیر می گذارد، صحبت کرد:

بچه‌های ما فعال هستند و بازی می‌کنند و بیرون و بیرون می‌روند. اما اولین چیزها، وقتی از زمین بیرون می آیند، باید کمی آب بیاورند. آنها باید بروند و آب بدنشان را دوباره تامین کنند.» نورمن گفت. “شما در مورد آن فکر می کنید، آب بسیار در دسترس است، اما وقتی در دسترس نیست، همه چیزهایی را که در مورد یک ورزش فکر می کنید تغییر می دهد.”

مد نوآورانه برای اقدام در آب