جراحی سینه مردان برای درمان ژنیکوماستی به همراه درمان غیرجراحی – زیبا بمان

جواب: معمولا از سن حدود 18 سالگی که فرد از نظر هورمونی بطور طبیعی تنظیم شده است و از نظر فکری هم رسیده است می توان سینه بزرگ مرد (ژنیکوماستی) را کوچک کرد. بزرگ شدن سینه در اثر تغییرات هورمونی که به وسیله ی داروهای نسخه شده حاصل می شود اغلب قابل کنترل هستند چون با قطع دارو یا جانشین کردن آن با داروی دیگر سینه کوچک می شود و یا بزرگتر نمی گردد. جراحی کوچک کردن برای برداشتن پوست آویزان و همچنین برداشتن بافت سینه و همچنین برخی از پستان که قابلمشاهده است انجام میشود. • درمان های غیر جراحی کوچک کردن بزرگی سینه های مردان (ژنیکوماستی) مانند رادیوفرکونسی (آر اف) و ماشین های مشابه که با گذاشتن دسته (پروب) بر روی پوست در شعاع الکترومغناطیسی می توان در نسج های زیر پوست را گرما تولید کرد که متاسفانه دستگاه آر اف و لیزر و دستگاه های مشابه به پوست هم صدمه می رسانند نتایج قابل توجهی ندارند ولی هایفو مفید است.

ورزش: اگر ماهیچه های زیر سینه تقویت شوند، در نهایت پستان ها سفت تر و خوش حالت تر خواهد بود. این رگ های لنفی به غدد لنفی زیر بغل، قفسه سینه یا دیگر نقاط بدن ختم می شوند. بافت چربی: این بافت اندازه ی پستان را تعیین می کند. در هاله تیره دور نوک سینه، غددی وجود دارد که مقدار کمی روغن و مایعاتی را ترشح می کند که در شیردهی از نوک پستان محافظت می کند. نامتقارن: اندازه پستان ها کمی با هم فرق دارد. پستان خانم ها از بخش های مختلفی تشکیل شده است. در بخش سلامت نمناک توضیح داده شده است که برای درمان، یک فنجان آب و یک تا دو قاشق چای خوری پودر زردچوبه را با یکدیگر ترکیب کنید و اجازه دهید به مدت 10 دقیقه بجوشد و سپس آن را دوبار در طول روز بنوشید و یک بار صبح و یکبار قبل از خواب مصرف کنید. لوبول ها یا بافت گراندولار: هر لوب از بخش های کوچک تری به نام لوبول تشکیل شده است. اگر شما عادت دارید که به طور مداوم سینه خود را شیو کنید باید در این خصوص با پزشک خود مشورت کنید زیرا شیو کردن پس از جراحی کوچک کردن سینه تصمیم درستی نیست چون این ناحیه به زمان احتیاج دارد تا ترمیم شود پس باید صبر کنید.

اعصاب: نوک پستان ها صدها پایانه عصبی دارد. این محصولات اغلب چینی، به هورمون هایی آغشته شده اند که باعث تخریب وسیع کبد، قلب و عروق می شوند و گاهی منجر به مرگ زودرس مصرف کننده می گردند.عوامل دیگری نیز باعث بزرگ شدن سینه در مردان می شود که در هنگام مشاوره با جراح در نظر گرفته می شوند.این عوامل امکان دارد که مربوط به مراحل طبیعی دوران مختلف رشد و نمو باشد برای مثال در دوره جنینی هورمون استروژن مادر امکان دارد باعث بزرگ شدن سینه ها شود. کسب بهترین نتیجه از جراحی که باعث افزایش کیفیت زندگی می شود قطعا ارزش پرداخت این هزینه را دارد. این شکل در سینه های کوچک، رایج تر است. جراحیهای پروتز سینه (ایمپلنت سینه) عموما برای تصحیح شکل و بزرگ کردن آن انجام می شود. در جراحی پروتز سینه، یک ایمپلنت داخل پستان قرار داده می شود. قسمت مهمی از این دارو ها، دارو های استروئیدی هستند که سال هاست مورد سو استفاده ورزشکاران قرار می گیرد. از داروهای غیر مجاز استفاده نکنید؛ داروهایی مانند استروئیدها (که متاسفانه بدون مشورت پزشک یا متخصص مربوطه، میان ورزشکاران مصرف شده و عوارض بدی را برای آن ها در پی خواهد داشت)، آندروژن، آمفتامین ها و هروئین میتوانند سبب بروز ژنیکوماستی شوند.

اگر می خواهید به خوبی با چگونگی انجام این جراحی آشنا شوید پیشنهاد می کنیم بیننده فیلم جراحی ژنیکوماستی باشید. این کانولا، موج فرو صوت ساطع میکند و از این طریق سلولهای چربی را آزاد میکند. این نوع بافت ها ضخیم تر و متراکم تر از بافت چربی به نظر می رسند. سن: با افزایش سن، سینه ها افتاده تر می شوند. اما گاها به دلیل به هم خوردن تعادل هورمونی، این موها تیره تر و ضخیم تر شوند. ژنیکوماستی در اثر عدم تعادل هورمونی، یعنی کاهش سطح تستوسترون در مقایسه با استروژن به وجود میآید. ماساژ بعد از ژنیکوماستی در اکثر موارد ضروری نیست. هرچند موارد ابتلا بسیار نادر است. در برخی موارد ترشح از نوک پستان می تواند نشانه ای از یک بیماری باشد. اکثر این نشانه ها در عرض چند هفته به تدریج کاهش خواهند یافت و جای زخم دائمی زیادی باقی نمی ماند. رادیولوژیست با استفاده از ماموگرام، می تواند نواحی غیر طبیعی ، توده ها یا رسوبات کلسیم را تشخیص دهد. چرا که بیماری هایی مانند سرطان سینه یا توده های درون پستان باید سریع تشخیص و درمان شوند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد gynecomastia 7 weeks post op لطفا به بازدید از وب سایت ما.