بازکردن قفل کاراکتر پابجی بدون خرید یوسی !!

بازی پابجی موبایل برای افزایش جذابیت بازی برای بازیکنان، کاراکترهای ویژه زیادی را راه اندازی کرده است که جهت تهیه این شخصیت ها نیاز به خرید یوسی پابجی موبایل خواهید داشت. هر کدام از این شخصیت‌ها توانایی‌های خاصی برای تقویت در کل بازی دارند. اگر به دنبال لیست کاراکترهای جذاب بازی در سال 2021 بازی پابجی باشید، به مطلب درستی مراجعه کرده اید. بازیکنان می‌توانند هریک از چهار شخصیت خاص مختلف را در بازی پابجی موبایل انتخاب کنند. تعداد کمی از شخصیت ها به کوپن شخصیت یا UC نیاز دارند، در حالی که شما باید شخصیت های ویژه دیگر را خریداری کنید. در این محتوای اختصاصی با بهترین شخصیت های پابجی موبایل و روش های مختلف باز کردن قفل آن‌ها آشنا خواهید شد.

لیست کاراکترهایی که در این مطلب به آنها خواهیم پرداخت:

  1. شخصیت سارا 600 UC
  2. کارلو کاراکتر 1200 UC
  3. شخصیت اندی 1200 UC

باز کردن کاراکتر کارلو به صورت رایگان

کارلو، یک شخصیت خوش‌تیپ در بازی پابجی موبایل است. او یک لباس عالی و مدل موهای افسانه ای دارد. علاوه بر این، کارلو دارای توانایی ویژه ای برای کاهش آسیب سقوط تقریباً 24٪ با ارتقاء آن به سطح 9 است.

چگونه شخصیت کارلو را باز کنیم؟ برای دریافت شخصیت کارلو باید قیمت 1200 یوسی یا کوپن کاراکتر بپردازید. از طرف دیگر مثل بازی فری فایر شما برای تهیه کارامتر باید اقدام به خرید جم فری فایر نموده و می‌توانید با دنبال کردن چند مرحله آسان، آن را رایگان دریافت کنید: برای مشاهده ماموریت‌های رویداد، از بخش رویدادها دیدن کنید، جایی که باید ماموریت‌های مختلف را تکمیل کنید تا جوایز رایگان زیادی جمع‌آوری کنید. هنگامی که موفق به جمع آوری تعداد مورد نیاز کوپن کاراکتر شدید، باید به کارگاه مراجعه کنید تا روی شخصیت کارلو کلیک کنید. در نهایت باید روی گزینه باز کردن قفل کلیک کنید تا شخصیت کارلو به دست آید.

نحوه باز کردن قفل شخصیت کارلو به صورت رایگان: پابجی موبایل جلسات رویداد جدیدی را در بخش رویدادهای خود آورده است. که در آن هر بار چیز جدیدی مانند لباس‌های موقت، جعبه‌های ممتاز و کلاسیک، کوپن‌ها و غیره دریافت می‌کنیم. در این زمان می‌توانید کوپن‌های شخصیت رایگان را با کمک ماموریت‌های رویداد به دست آورید.

  1. به بخش رویداد بروید.
  2. چند ماموریت رویداد را خواهید دید، زمانی که آن ماموریت ها را کامل کردید، می توانید پاداش رایگان خود را دریافت کنید.
  3. سپس، می توانید کوپن های شخصیت خود را با استفاده از آن پاداش ها بازخرید یا تبادل کنید.
  4. وقتی به اندازه کافی کوپن شخصیت جمع آوری می کنید تا شخصیت کارلو را باز کنید.
  5. در کارگاه، بر روی دکمه باز کردن قفل کلیک کنید تا کارلو رایگان دریافت کنید.

بازکردن کاراکتر سارا در پابجی

اگر با دقت به او نگاه کنید، متوجه ابزارهای مکانیکی مختلفی مانند آچار، پیچ گوشتی و سایر ابزارهایی خواهید شد که به کمر یا در دستان او بسته شده اند. این ابزارها به طور ویژه در تعمیر اتومبیل استفاده می شوند که به وضوح به ما می گوید که سارا ممکن است مکانیک یا متخصص خودرو باشد که عاشق تعمیر و سواری اتومبیل است. و مطابق با پابجی، سارا می‌تواند هر وسیله نقلیه‌ای را به وسیله نقلیه تقویت‌شده‌ای که سوار می‌شود تبدیل کند که می‌تواند در مقایسه با وسایل نقلیه‌ای که توسط شخصیت‌های دیگر هدایت می‌شوند، دوام بهتری داشته باشد. به این معنی، اگر از سارا در نقشه‌های Evo Ground مانند پابجی موبایل Rage Gear TDM استفاده می‌کنید، پس هر وسیله‌ای که قرار است سوار شود، بسیار بادوام‌تر خواهد بود.

خرید کاراکتر سارا

چطور شخصیت سارا را رایگان باز کنیم؟

اگر به خرید کاراکتر از طریق، خرید یوسی پابجی موبایل فکر نمی‌کنید، ادامه این متن را دنبال کنید. اگر به سارا علاقه دارید، یا به دلیل زیبایی او یا به دلیل مهارت هایی که او نسبت به شخصیت سنتی دارد اما یوسی کافی برای خرج کردن ندارید. نگران نباشید، فقط با انجام ماموریت های روزانه، به باز کردن رایگان سارا در پابجی موبایل ادامه دهید. در زیر مراحلی وجود دارد که شما به سادگی باید برای گرفتن سارا بدون خرج کردن یوسی خود که به سختی به دست آورده اید، دنبال کنید.

  1. اکنون می توانید از بین 3 مورد که شامل جعبه سارا، کوپن کاراکتر و پازل شخصیت هستند، انتخاب کنید.
  2. لطفاً توجه داشته باشید که باید فقط «کوپن کاراکتر» را بازخرید کنید و موارد دیگر را زیپ کنید. کوپن های شخصیت اغلب توسط آجیل زنگ زده بازخرید می شوند که به سادگی پس از انجام کارهای مختلف روزانه دریافت خواهید کرد.
  3. هر 2 آجیل زنگ زده برابر با کوپن کاراکتر x10 است و برای گرفتن سارا به یک کوپن کامل از 600 کاراکتر نیاز دارید.
  4. هر روز x24 Rusty Nuts به دست می آورید و آنها را با کوپن های 120 کاراکتری مبادله می کنید.
  5. اگر روزانه این ماموریت ها را انجام دهید و x24 R N را با کوپن های 110 کاراکتری مبادله کنید، در پابجی موبایل یک کوپن کامل از 500 نویسه در موجودی خود خواهید داشت.
  6. جدای از آن، یک رویداد زنده دیگر به نام “تب آخر هفته” وجود دارد که هر روز 15 کوپن کاراکتر را تا پایان رویداد به شما اعطا می کند.

اکنون شما 560 کوپن نویسه دارید و آرزو می کنید فقط 40 کوپن برای باز کردن قفل سارا داشته باشید. نگران نباشید، ممکن است پس از پایان رویداد حاضر رویداد دیگری وجود داشته باشد که ممکن است مقدار مشخصی از کوپن های شخصیتی را برای تکمیل ماموریت های مختلف در اختیار شما قرار دهد.
چگونه کل شخصیت را بدست آوریم؟ شما باید قفل شخصیت سارا را در پابجی موبایل با استفاده از 600 کوپن شخصیت مختلف که به صورت رایگان در دسترس هستند، باز کنید. در حالت ایده آل، باید 600 یوسی خرج کنید تا قفل کاراکتر پابجی مربوطه را باز کنید.

بازکردن کاراکتر اندی

شخصیت اندی آخرین مورد اضافه شده به لیست شامل کاراکترهای ویژه پابجی موبایل است. این کاراکتر ممکن است طراحی اسلحه را بهبود بخشد و همچنین در صورت ارتقاء کامل آن، سرعت را تا 16 درصد کاهش دهد. نحوه باز کردن قفل کاراکتر اندی برای باز کردن قفل اندی، باید کوپن های 1200 کاراکتری را به 1200 یوسی پرداخت کنید. اما اگر می‌خواهید قفل اندی را رایگان باز کنید، باید در رویداد معرفی شخصیت اندی شرکت کنید. برای این کار باید چند مرحله ساده را برای باز کردن قفل آن دنبال کنید که عبارتند از:

  1. بازی پابجی موبایل خود را در دستگاه خود باز کنید.
  2. از رویداد نمایش عروسکی شخصیت اندی دیدن کنید. اکنون باید روی گزینه نمایش عروسکی ضربه بزنید و کوپن شخصیت رایگان دریافت خواهید کرد.
  3. برای دریافت شخصیت اندی رایگان، باید در مجموع 60 کوپن کاراکتر جمع آوری کنید.

چگونه شخصیت اندی را به صورت رایگان دریافت کنیم؟

خوب، شما 2 روش مختلف برای باز کردن قفل اندی در پاب‌جی موبایل دارید. کوپن های شخصیت را از بخش رویداد جمع آوری کنید و اندی را به صورت رایگان در پابجی دریافت کنید. و دوم، کوپن 60 شخصیت یوسی را از بخش رویداد اندی جمع آوری کنید تا برای خرید آن از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

بازکردن قفل کاراکتر پابجی بدون خرید یوسی !!

کوپن کاراکتر 60 یوسی: اول از همه برنامه پابجی موبایل را باز کنید و به حساب خود وارد شوید. روی قسمت Andy Puppet Show even کلیک کنید. اکنون 3 جایزه برای جمع آوری خواهید دید. روی دکمه Rewatch ضربه بزنید و ویدیوی عروسکی درباره اندی را ببینید. یک پاداش هر روز در طول دوره رویداد باز می شود. در نهایت، روی دکمه جمع آوری ضربه بزنید تا کوپن 60 یوسی را دریافت کنید.

کوپن کاراکتر رایگان برای باز کردن قفل اندی پابجی موبایل همیشه بخش رویدادهای جدید را برای کوتاه مدت راه اندازی می کند. شما می توانید کوپن های شخصیت رایگان در طول دوره رویداد جمع آوری کنید. تنها کاری که باید انجام دهید چند گیم پلی در میدان نبرد، بخش رویداد باز کنید تا جوایز خود را جمع آوری کنید. سپس می توانید جوایز خود را با کوپن 30 کاراکتری یوسی مبادله کنید. برای دریافت کوپن های شخصیت رایگان خود وارد بازی شوید. رویدادی که به شما کوپن شخصیت می دهد را بررسی کنید. ماموریت ها را تکمیل کنید تا جوایز خود را جمع آوری کنید. در نهایت می توانید جوایز خود را با کوپن شخصیت مبادله کنید.

منبع: دیجی رو