انواع کاور کت و شلوار

کاور کت و شلوار ، با توسعه سریع صنعت پوشاک و سایر پوشاک در سال های اخیر. لباس بسته بندی امکان توسعه را معرفی کرد. امروز. NewST معرفی مختصری از چندین لباس رایج از مواد مختلف ارائه می دهد.

 

روکش نخی برای پوشاندن کت و شلوار

 

لباس های نخی از جنس پنبه هستند. که گیاهی طبیعی، دوستدار محیط زیست، ملایم و تحریک کننده نیست. آنها بسیار نرم و راحت هستند و بسیار قابل تنفس و رطوبت هستند.

 

با این حال خانه های نخی خالص دارای ایرادات و چین و چروک های کوچکی هستند و چندان زیبا نیستند. علاوه بر این، قیمت پوشش های پنبه ای خالص بسیار گران است.

 

تقریبا هیچ پنبه خالصی در بازار وجود ندارد. روکش کت و شلوار به طور کلی یک کت و شلوار پلی استری است که با الیاف پلی استر و پارچه پنبه ای ترکیب می شود.

 

روکش پلی استر برای پوشاندن کت و شلوار

 

کاور کت و شلوار پلی استر یکی از رایج ترین لباس های موجود در بازار است. مواد پلی استر سبک، سخت، ضد آب، مقاوم در برابر سایش، الاستیسیته خوب، چروک شدن دشوار است. مدیریت آن آسان است.

 

قیمت لباس پلی استر متوسط ​​است. که مزایای زیادی نسبت به پارچه پنبه ای طبیعی دارد. در عین حال پلی استر به پلی استر با پوشک و پلی استر ساده تقسیم می شود. در مقایسه با پلی استر بافندگی معمولی، پلی استر دیابتی مقاومت به سایش بهتر و هزینه بالاتری دارد. این ماده اغلب در ساخت کیف های روکش کت و شلوار لوکس استفاده می شود

 

 

روکش بازوهای بوم آکسفورد درجه یک

 

 

جلدهای بوم آکسفورد از بوم آکسفورد ساخته شده است. پارچه آکسفورد یک پارچه شانه شده است که به نام آکسفورد در انگلستان نامگذاری شده است. اینها ویژگی های سختی، مقاومت در برابر سایش و مقاومت خوب در برابر آب است.یکی از پرکاربردترین مواد برای ساخت کیف است. از تولید کیف های دستی می توان دریافت که کت و شلوار کتان آکسفورد نسبت به اکثر کت و شلوارها مقاومت بیشتری در برابر سایش دارد.

 

 

پوشش غیر بافته برای پوشاندن کت و شلوار

 

 

روکش های لباس غیر بافته از مواد غیر بافته سازگار با محیط زیست ساخته شده اند که سبک وزن، قابل تنفس، انعطاف پذیر، غیر سمی، غیر تحریک کننده، زیست تخریب پذیر و غنی از رنگ هستند. روکش پودری نبافته زیبا، مدرن، مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار و قابل چاپ بر روی مدل های مختلف با جلوه های بصری خوب. پارچه های نبافته ارزان هستند و پردازش آنها آسان است، که باعث می شود در بازار برای پوشش کت و شلوار محبوبیت زیادی پیدا کنند. اگر بودجه مشتری محدود باشد. Xiaoxin ابتدا ژاکت های نبافته را به مشتری توصیه می کند.

 

روکش کت و شلوار چرمی

 

روکش کت و شلوار از چرم مصنوعی یا مصنوعی ساخته شده است. سطح آن صاف است. لایه ای از درخشش طبیعی و احساس راحتی و مقاومت در برابر سایش. روکش های کت و شلوار چرمی بالاترین و گران ترین روکش ها در بین تمام کت و شلوارها هستند. ساخت روکش چرمی از لباس با کتان ساده متفاوت است. سطح لوگو را می توان با برجسته کردن، درج های پرچ و غیره برجسته کرد، ظاهر ظریف و مجلل تر است.

 

بسته بندی Newstep به مدت 24 سال بر روی بسته بندی کت و شلوار و لباس تمرکز کرده است. او با بسیاری از برندهای برتر جهانی پوشاک همکاری داشته و تجربه زیادی در تولید و خدمات دارد.