آموزش جامع و تصویری قرار دادن ویدئو و فیلم در وردپرس

یکی از مشکلاتی که بیشتر کاربران وردپرس در اولین باری که میخوان در نوشته خودشون یک ویدئو قرار بدن اینه که با مشکل مواجه میشن و قادر نیستند تا فیلمی که تهیه کردن رو در نوشته خودشون منتشر کنند، بنابراین همین موضوع باعث میشه تا اقدام به نصب افزونه های متعددی کنند تا مشکل عدم نمایش ویدئو در وردپرس را برای سایت خودشون برطرف کنند اما غافل از اینکه اول بیان و ببینند که اصلا نیازی به نصب افزونه نمایش ویدئو در وردپرس دارند یا نه؟ در کشور ما به دلیل تعرفه گذاری نادرست بر روی فروش اینترنت مصرف دیتا برای هر کاربر اهمیت بسیار زیادی داره و هرکسی که از اینترنت استفاده میکنه همواره قبل از اینکه اقدام به مشاهده یک ویدئو در سایتی بکنه ابتدا باید حجم اون رو مورد بررسی قرار بده تا ترافیک بالایی رو از دست نده، وقتی ما بیایم و فیلم خودمون رو که در بالاترین سطح کیفیتی قرار داره در وردپرس آپلود کنیم پس کاربر ما راهی نداره که مصرف کمتری برای مشاهده اون فیلم داشته باشه و بنابراین از خیر دیدن اون میگذره، اما با وجود سایت هایی که تنها برای نمایش فیلم پایه گذاری شده اند، اینطور نیست و وقتی شما فیلمی را آپلود میکنید این فیلم در چند سطح کیفیتی آپلود میشه و کاربر قادر هست تا بر اساس سرعت اینترنت و میزان ترافیکی که داره از نسخه کم حجم اون ویدئو استفاده کرده و اونو ببینه.

در این آموزش قصد دارم تا به نحوه قرار دادن ویدئو و فیلم در وردپرس بپردازم که با استفاده از این آموزش میتونید تا بدون نیاز به استفاده از افزونه و تغییرات پیچیده و وقت گیر بتونید تا به راحتی و سادگی آب خوردن نسبت به قرار دادن ویدئو و فیلم در وردپرس اقدام کنید و با استفاده از قدرت مانوری که ویدئو میتونه در دریافت ترافیک به سایت شما تاثیر بزاره بهره کافی را ببرید. اینکه میگم نیازی به نصب اون نباشه صرفا به این دلیله که وقتی شما قصد دارید تا ویدئو در سایت وردپرسی خودتون نمایش بدین اول باید بیاین و از طریق راه هایی که وردپرس در اختیار شما قرار داده تلاش کنید و ببینید که آیا موفق میشین با موفقیت ویدئو و فیلم خودتون را در وردپرس به نمایش بگذارید و یا نه، بعد اگر نتونستید بیاین و از افزونه استفاده کنید، چرا که استفاده از افزونه نمایش ویدئو در وردپرس از نظر خیلی افراد حرفه ای فقط میتونه یک دلیل داشته باشه و اونم چیزی نیست جز اینکه بخواهیم تا به امکانات بیشتری برای مانور دادن روی ویدئوهای خودمون داشته باشیم، به عنوان نمونه برخی سایتها هستند که به دلیل محتوای بالا و ترافیکی که دارند وقتی از ویدئو در نوشته های خودشون استفاده میکنند نمایش تبلیغات قبل از اجرای فیلم میتونه ایده خوبی باشه تا از این طریق اقدام به تامین سرمایه لازم برای ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات سایت داشته باشید و بتونید تا با استخدام افراد متخصص و خبره محتوای بهتری را تولید کرده و خدمات دهی رو به بالاترین سطح ممکن برسونید، پس میبینید که وقتی ما نیازی به امکانات خاص برای نمایش ویدئو و فیلم در وردپرس نداریم لزومی نداره که دیتابیس سایت خودمون رو با انبوهی از افزونه ها شلوغ کنیم.

یکی از اصلیترین دلایلی که برای عدم اپلود فیلم در وردپرس حائز اهمیت هستش اینه که این کار میتونه پهنای باند مصرفی هاست شما را تا مرز انفجار پیش ببره و در نهایت با عبور از این مرز ببینید که یک روز که از خواب بیدار شدید و میخواهید تا برید سرکارتون و به سایتتون بپردازید با صفحه ای روبهرو بشید که هاست شما به دلیل استفاده بیش از حد مجاز از منابع ساسپند شده است. چطور در کمتر از 5 دقیقه و بدون کدنویسی یک سایت حرفه ای طراحی کنیم و مدیریت آن را برای رسیدن به بازدید بالا و کسب درآمد یاد بگیریم؟ سادهترین گزینه این است که یک فایل با پسوند .htaccess در پوشهی نصب ایجاد و این دستور را در آن کپی کنید. مطمئن شوید که وبسرورتان تمام ملزومات لازم برای اجرای وردپرس را داراست، PHP به خوبی نصب و کانفیگ شده است یا برای راهنماییهای بیشتر با سرویسدهندهی هاست یا ادمین سیستم تماس بگیرید. بیشتر ویرایشگرهای متنی که Unicode در آنها فعال است، هنگام اضافه کردن BOM به فایل از کاربر سؤالی نمیپرسند. دلیل این مشکل این است که TinyMCE (ویرایشگر متن آنلاین) هنگام عمل درگ، اطلاعات کافی را برای یافتن مسیر فایل یا تصویر دریافت نمیکند.

صفحهی من پر از کدهای درهم است. همچنین یاد گرفتیم که چرا باید برای قرار دادن ویدئو در وردپرس از هاست خودمون استفاده نکنیم و بیایم و برای تاثیر بهتر از سایت های اشتراک فیلم برای قرار دادن ویدئو استفاده کنیم تا قادر باشیم تا با استفاده از مشاهده تعداد بالاتری ویدئو بخشی از ترافیک سایت رو از طریق سایت های اشتراک فیلم دریافت کنیم. تعداد زیادی خطای Headers already sentدریافت میکنم. میدانم که کانفیگریشنام درست است، اما یک خطای Error connecting to database دریافت میکنم. بعنوان مثال اگر قصد راه اندازی یک وبسایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا داشته باشید میتوانید از قالب وودمارت / قالب فلت سام / قالب ایران کالا و… زمانی که شما بخواهید سایتی را راه اندازی کنید قبل از هرچیز باید قالب سایت خود را مشخص … در پایان گام اول شما می توانید اولین سایت خود را راه اندازی کنید و در دسترس جهانیان قرار دهید. روش دیگر این است که دستور را در فایلهای کانفیگ وبسرور قرار دهید. برای کسانی که طراح وب هستند و یا حتی کسانی که تمایل به آشنایی با وردپرس دارند، نصب وردپرس بر روی لوکال هاست (سرور مجازی بر روی کامپیوتر) یک روش رایگان برای استفاده از آن است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از فیلم های آموزش وردپرس ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.