سرقت ادبی مقاله

وقتی متون و مقالات مهمی را به زبان دیگر مانند انگلیسی می نویسید ، تکثیر متون و شباهت ها ناخواسته سرقت ادبی مقاله رخ می دهد و منجر به دزدی ادبی می شود ، بنابراین مهم است که قبل از ارسال مقالات و متون انگلیسی ، دزدی ادبی را شناسایی کنید.

نرم افزار بررسی سرقت ادبی معتبرترین معتبرترین نرم افزار نمونه انگلیسی است که توسط بسیاری از مجلات معتبر استفاده می شود. به راحتی چک کردن سرقت ادبی و بدون زحمت می توانید درصد تشابه مقاله خود را با کمک رایت بدست آورید.

برای بررسی سرقت علمی با iThenticate کلیک کنید
بررسی سرقت ادبی
نرم افزار Authentic iThenticate توسط بسیاری از مجلات و نشریات بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد. این ژورنال ها مقالات ارسالی را قبل از شروع روند ارزیابی با این نرم افزار مرور می کنند و در صورت گزارش شباهت زیاد مقاله را رد یا رد می کنند. ما برای بررسی مقالات شما و استخراج شباهت ها از مقالات از دسترسی مستقیم سایت مشابهت یابی مقاله و سازمانی این نرم افزار استفاده می کنیم.

البته چندین برنامه نرم افزاری وجود دارد که به طور رایگان یا با پرداخت هزینه ، دزدی ادبی را بررسی می کنند. به عنوان مثال ، دزدی ادبی ، گرامر و … در دسته این نرم افزارها هستند. اما در بین این برنامه ها ، iTonicity یکی از بهترین یا شاید بهترین نرم افزار ضد سرقت ادبی است.

دلیل اینکه بهترین نرم افزار نامیده می شود این است که توسط بسیاری از مجلات معتبر علمی برای مطالعه تشابه مقاله استفاده می شود. تقریباً 90٪ مجلات علمی برجسته جهان از iTonicity برای تشخیص دزدی ادبی استفاده می کنند. در واقع ، یکی از اولین مراحل بررسی هر مقاله ارسال شده به یک مجله معتبر علمی پلاجریسم چکر ، بررسی موضوع و سازگاری آن با دامنه و دامنه مجله و سایر متون موجود در پایگاه داده بررسی کپی بودن مقاله غنی از نرم افزار است.

اگر درصد شباهت ها زیاد باشد ، این مشکل به نویسنده مقاله گزارش می شود و او باید اقدامات لازم را برای پارافلاسیون و از بین بردن دزدی ادبی انجام دهد. بنابراین ، استفاده از این نرم افزار قبل از ارسال مقالات خود به مجلات مختلف کاملاً منطقی است.

اما واقعیت این است که اگر کسی بخواهد بدون کمک سازمانهایی مانند رایت می که همکاری گسترده و سازمانی با IT دارند ، از خدمات این نرم افزار استفاده کند ، باید حدود 100 دلار بپردازد. اما کمک گرفتن از رایت می تواند به شدت این هزینه ها را کاهش دهد.

وقتی کار با شما شروع می شود ، رایت مقاله iTenetics شما را بررسی می کند همانندجویی رایگان، سرقت ادبی را بررسی می کند و گزارش خبر آن تایم را برای شما ارسال می کند.

مشاهده مقاله با iThenticate
30000 جلد
معاینه فوری در عرض 30 دقیقه
گزارش کامل بدون مداخله
پیش نمایش کامل پرونده
تعداد کلمات محدودیتی ندارد
سفارش
بسته سازمانی
مخصوصاً برای دانشگاهها و مجلات
معاینه فوری در عرض 30 دقیقه
گزارش کامل سرقت ادبی بدون مداخله
محدودیتی در تعداد بررسی ها وجود ندارد
تعداد کلمات محدودیتی ندارد
به من زنگ بزن
اگر سرقت ادبی کشف شد ، قبل از داوری از معتبر بودن مقاله و پایان نامه خود اطمینان حاصل کنید

معتبرترین نرم افزار برای کشف و بررسی سرقت ادبی

توسط ویراستاران و ناشران مشهور بین المللی استفاده رایگان از ithenticate با قابلیت بررسی کلمه به کلمه و تشخیص دزدی ادبی با دقت و حساسیت بالا در زبانهای مختلف مانند انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، روسی ، اسپانیایی و … استفاده می شود.

جستجوی آنلاین نرم افزار ithenticate و فوری میلیاردها صفحه وب ، پایگاه داده آفلاین مجلات مشهور و صدها میلیون مقاله علمی منتشر شده

گزارش تفصیلی مربوط بررسی سرقت ادبی مقاله رایگان به تشابه متن و برجسته سازی قسمتهای کپی شده بهمراه پیوند منبع در قالب یک فایل PDF

پشتیبانی دانلود نرم افزار ithenticate از قالب های مختلف فایل مانند PDF ، Text ، Excel ، Word … و تشخیص خودکار روش های ارجاع مانند هاروارد ، APA ، …

پس از ارسال گزارش ، بلافاصله پرونده های اسکن شده بررسی سرقت ادبی را از مرورگر حذف کرده و از حریم خصوصی نویسنده اطمینان حاصل کنید