راهنمای جستجو و نحوه دانلود رایگان مقاله انگلیسی

در صفحۀ نتایج، لیست رکوردهای بازیابی شده در اسکوپوس و همچنین لیست ثبت اختراعاتی (patents) که در ارتباط با جستجوی مورد نظر هستند، مشاهده می شود. دانشجویان و محققان میتوانند با ورود به سایت اسکوپوس و عضویت در آن، از امکانات مختلف سایت بهره مند شوند. این وبسایت در سال 2003 راه اندازی شده و تعداد بیشماری مقاله از طریق این پایگاه در زمینه های مختلف قابل دسترسی هستند. در صورتی که قصد داشته باشید موضوعات مرتبطتر، محتوای قابل دسترسی و یا محتوای جدید و مطالب به روز را جستجو کنید، بایستی از ابزار جستجوی پیشرفته بهرهمند شوید. در این مقاله قصد داریم به معرفی 14 برنامه برتر و مشابه vShare بپردازیم که میتوانند جایگزین این اپلیکیشن شوند. برای اکثریت این سایت ها فقط به تعداد محدودی از مقالات دسترسی رایگان می­دهند و برای دانلود تمامی محتواهای این سایت باید با نرخ رایج جهانی اقدام به خرید اشتراک از این سایت ها کنید،که معمولا هزینه زیادی به پژوهشگر تحمیل می شود ما در یک مقاله جدا روش های دانلود مقالات را به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهیم داد. ISI پایگاهی جامع از مقالات علمی است که داده های مرتبط با مقالات استاندارد و مهم را که از سوی دانشگاه ها و مراکز علمی معتبر تولید شده اند عنوان یک پایگاه داده ذخیره می کند.این پایگاه، رتبه علمی مقالات را در اختیار عموم قرار می دهد و تعداد ارجاعاتی را که به آنها می شود هم اعلام می کند.

دانلود رایگان مقاله های سیویلیکا
نتایج حاصل از جست و جو به صورت فهرستی از مقالات در اختیار کاربر قرار می گیرد که با کلید کردن بر روی شمایل مربوطه اصل مقاله دانلود می شود. مجلات این پایگاه اطلاعاتی بر اساس امتیازاتی، دسته­بندی می­شوند. در این روش سه فیلد جستجوی All fields (کلیدواژه)، Authors (نام نویسنده)، Journal or book title (عنوان نشریه یا کتاب) وجود دارد. این نشریه ها در حوزه های موضوعی مختلف از قبیل علوم بهداشتی، علوم زیستی و زیست پزشکی، علوم و مهندسی مواد و علوم انسانی و اجتماعی دانلود مقاله سایت اردبیل هستند. البته با استفاده از این سایت کامل و بینظیر میتوانید تصاویر پروفایل حسابهای مختلف را هم دانلود کنید. با استفاده از این گزینه، می توان تولیدات علمی یک دانشگاه یا کشور را بدست آورد. دانشجویان و پژوهشگران مختلف می­توانند با مراجعه به این سایت، منابع آموزشی و پژوهشی مورد نیاز خود را دانلود کنند. در این فیلم آموزشی من به شما نحوهی استفاده از Scopus را یاد داده و برخی از ویژگیهای کلیدی این ابزار برای انجام یک جستجو را معرفی خواهم کرد… همچنین اگر میخواهید تمامی اطلاعات و محتواهای صفحه خود را به صورت یکجا ذخیره کنید، مقاله آموزشی حذف اکانت اینستاگرام را مطالعه کنید.

یکی دیگر از دلایل برتری این سایت بر سایر سایتهای دانلود رایگان کتاب خارجی، امکان مطالعه کتابها با کتابخوانهای الکترونیکی پرطرفدار کیندل و آمازون است. پایگاه اشپرینگر مشتمل بر بیش از 12 میلیون سند، بیش از ۲۳۹۰۰۰ کتاب الکترونیک از سال ۱۹۸۲، بیش از ۳۴۰۰ ژورنال، ۵۰۰۰۰ پروتکل (protocols) و بیش از ۹۰۰ کتاب مرجع میباشد. این اکانت ها فقط به صورت ماهانه ارائه میشوند و قیمت ان ها برای هر رشته فقط ۵۹ هزار تومان میباشد. برای دسترسی به این پایگاه، در صفحه اصلی سایت ایران پیپر، از تب “دسترسی های مستقیم“، پایگاه اسکوپوس را انتخاب کنید. اسکوپوس یکی از محصولات ناشر هلندی Elsevier است که استفاده از اطلاعات آن بصورت رایگان فراهم نیست. اسکوپوس به شما اجازه میدهد معیارهای استنادات روی نویسندگان مختلف را همچون مقالات مختلف آنالیز کنید. سپس بر روی عنوان مقاله موردنظر کلیک راست نمایید و گزینه Copy link location یا Copy link address را انتخاب کنید. بر اساس این گزارش با انتخاب عدد مورد نظر و بازه زمانی فهرستی از نویسندگانی که به مقالات خودشان استناد داده اند و همچنین تعداد استنادها نمایش داده می شود. این افزونه هنگامیکه یک مقاله را در پایگاه unpaywall مشاهده کنید، ظاهر می شود و تمام کاری که باید انجام دهید، کلیک بر روی دکمه ی سبز رنگ افزونه است.

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی رایگان روی نام مقاله کلیک کنید تا اطلاعات مقاله را مشاهده کنید (چکیده و اقدامات رفرنس داده شده). در قسمت Affiliation می توان نام سازمان یا موسسه ای را که نویسنده به آن وابسته است ذکر کرد. لازم به ذکر است سرورهای دانلود مقالات متعلق به سایت بیونت نمیباشد. سایت های دانلود مقاله برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا از اهمیت بالایی دارند و لازم است این پایگاه ها را بشناسند. در صورت فعال بودن این گزینه، در هر بار لاگین، باید کدی را که پینترست به تلفن همراه شما اس ام اس میکند را وارد کنید تا بتوانید وارد حساب کاربری خود شوید. جستجو کنید. برای انجام این کار بایستی عبارت مورد جستجو را در فیلد مربوطه وارد کنید. در کادر دوم شما میتوانید اگر عبارت جستجوی دیگری دارید وارد کرده و یکی از عمل گرهای AND,NOT,OR را انتخاب کنید. در قسمت Subject Areas با توجه به نوع فعالیت نویسنده، گزینه های موضوعی مورد نظر را انتخاب نمایید. Analyticsبه منظور تحلیل علمی مجلههای مربوط به یک رشته خاص این گزینه را کلیک کنید. این تاثیر اولاًبه وسیله ی آزمون برشی سیکلیک در جایی که تنش برشی سیکلیک در متوسط مقدار صفر نوسان می کند؛ بررسی می شود. انتخاب مجله: روی مجله مورد نظر خود برای جستجو کلیک کنید و یا به وسیله اشارهگر مجله را به کادر مشاهده شده در سمت راست انتقال دهید.