درمارولر برای درمان جای جوش و آکنه چه مزایا و معایبی دارد؟

میکرونیدلینگ با درمارولر یک روش درمانی جدید برای درمان زخم ها به ویژه زخم های آکنه ، چین و چروک و برای جوان سازی صورت است. معمولا برای درمان زخم ها از سوزهای بلندتر و کمی ضخیم تر استفاده میشه و برای پاکسازی منافذ پوستی معمولا از سوزن های خیلی ظریف و کوتاه استفاده می کنند. رشد کلاژن را تحریک نمی کند، اما اپیدرم را ضخیم می کند و باعث میشود پوست بتواند به محصولات مختلف مراقبت از پوست پاسخ مثبت دهد.

قرمزی پوست یکی از اثرات جانبی استفاده از این دستگاه است و انگار که پوشت شما دچار آفتاب سوختگی شده اما بعد از چند دقیقه به سرعت محو می شود. از این برای تحریک تولید کلاژن استفاده نمیشود، اما جهت افزایش میزان جذب سرم ها و کرم ها توسط پوست مناسب است. اما با بالارفتن سن میزان این ماده در پوست افت کرده و پوست حالت سفتی و شادابی خود را از دست می دهد. این کار را هر هفته یا ده روز یک بار تا دو ماه ادامه دهید و اثرات فوقالعاده آن را در شادابی و جوانسازی پوست مشاهدهکنید.

اگر شما می خواهید تنها یک بار در ماه از درمارولر استفاده کنید حتما سوزن ۰٫۵ میلی متری را انتخاب کنید. 1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.

بهتر است غلتک این دستگاه را در تمامی جهات به صورت راست، چپ، افقی، عمودی و مورب کشیده شود. برای شروع پس از انتخاب سایز مناسب ابتدا موضع را تمیز و درمارولر را در جهت افقی، عمودی و مورب روی ناحیهی مورد نظر میکشید. پس از استفاده درما رولر را کاملا شستشو دهید و این عمل را هر هفته یکبار انجام دهید. لازم به ذکر است که قیمت درمارولر مناسب در هزینه انجام میکرونیدلینگ در خانه تاثیر گذار است.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با درمارولر دور چشم وب سایت خود باشید.