بهترین قالیشویی در توحید

بهترین قالیشویی در توحید

بهترین قالیشویی توحید

 به فرایندی که در آن، فرش ‌ها با آب و مواد شوینده لکه زدایی، غبار روبی و شستشو می ‌گردند، قالیشویی گفته می‌ شود که می ‌تواند به ۲ صورت دستی یا ماشینی انجام شود. عمل قالیشویی، به نوع و جنس تار و پود فرش بستگی دارد و با توجه به این موارد، از وسایل مورد نیاز استفاده می‌ گردد. قالیشویی در ایران قدمتی دیرینه دارد. قالیشویی در زمان ‌های دور، به صورت خانگی، با آب و تاید و فرچه یا جارو، به صورت فردی یا گروهی انجام می گردید، آن‌ ها فرش ‌ها و قالی ‌ها را به حیاط یا خیابان می ‌بردند و می‌ شستند، همچنین در گذشته مدت زمان خشک شدن فرش ‌ها، کاملا به شرایط آب و هوا بستگی داشت.

·         هم اکنون نیز برای شستشوی فرش ‌های ابریشمی دستی و انواع فرش ‌های نفیس که به دقت زیادی برای شستشو نیاز دارند، از روش‌های سنتی یا دستی برای شستشوی فرش استفاده می ‌کنند ولی با توجه به پیشرفت تکنولوژی، امروزه، این کار به روش ‌های آسان ‌تر و با مواد شوینده مناسب ‌تر برای بافت فرش انجام می ‌شود. امروزه قالیشویی، بیشتر در کارخانه ‌ها یا کارگاه ‌های قالیشویی و به وسیله دستگاه‌ های قالیشویی تمام اتوماتیک انجام می ‌‌شود و برای خشک شدن فرش ‌های شسته شده از مکانی به نام گرم‌ خانه استفاده می‌ کنند که باعث خشک شدن یکدست و زودهنگام فرش ‌ها می ‌گردد، البته برخی از قالیشویی ‌ها، هنوز روش سنتی را برای حفظ سلامت فرش مناسب می‌دانند و در کنار شستشوی ماشینی، از این روش نیز بهره می‌برند. باید بدانید که صنعت قالیشویی، به عنوان شغلی در ایران ثبت شده است و دارای اتحادیه قالیشویی و صنف قالیشویی نیز می ‌باشد.

ما قصد داریم که در این مقاله، یکی از با سابقه ترین و بهترین واحد‌ های قالیشویی‌ تهران را به شما معرفی ‌کنیم. بهترین قالیشویی در توحید، بکی از فعال‌ترین، با سابقه ترین و خوش سابقه ترین اعضای اتحادیه و صنف قالیشویی در تهران است. بهترین قالیشویی در توحید، علاوه بر شعبه ‌هایی که در شهرهای مختلف دارد در خود شهر تهران نیز ۴ شعبه دارد که عبارتند از:

۱.قالیشویی جنوب تهران

۲.قالیشویی غرب تهران

۳.قالیشویی شمال تهران 

۴.قالیشویی شرق تهران

بهترین قالیشویی در توحید، چه خدماتی به مشتریان خود ارائه می‌دهد؟

در بهترین قالیشویی در توحید، با تجهیزات پیشرفته و تمام اتوماتیک عمل لکه گیری، شستشو و غبار روبی فرش و قالی‌ها با کمترین هزینه و همچنین صرفه‌ جویی در مصرف آب و زمان انجام می‌شود. بهترین قالیشویی در توحید، این تضمین را به شما می ‌دهد که فرش ‌های زیبا و نفیس شما، به خوبی تمیز و لکه گیری شده و بدون هیچ گونه تا خوردگی و زدگی در کمترین زمان به شما مشتریان عزیز تحویل داده می‌شود، دلیل این ضمانت بی قید و شرط، اطمینان از روش صحیح کار، داشتن کادری کار آزموده و سابقه‌ای درخشان است که همه و همه در فرایند شستشو، عمری ضروری و مهم به شمار می‌ روند. کسانی که نگران آسیب دیدن فرش‌ های ابریشمی و دستبافت خود هنگام شستشو هستند، بهترین قالیشویی در توحید، این نگرانی را با میزان رضایتمندی مشتری و سابقه درخشانی که در این حوزه دارد برطرف می ‌سازد. بهترین قالیشویی در توحید، تضمین می ‌کند که در اثر شستشوی فرش، هیچگونه تغییر رنگ یا تغییر شکل ظاهری در فرش شما صورت نگیرد. این قالیشویی، حتی فرش‌های قدیمی که نیاز به ترمیم دارند را نیز، زیر نظر با تجربه‌ترین افراد ترمیم و بازسازی می ‌کند. در بهترین قالیشویی در توحید، دستگاه‌های شستشوی دستی، شلاق زن فرش، شستشوی ریلی، خشک کن لوله ای، گرم خانه ی گازی و… همگی به منظور شستشوی حرفه‌ای و مرتب فرش ‌های ایرانی و همچنین فرش‌ های نفیس و با ارزش خاورمیانه‌ای تهیه شده ‌اند. تمامی خدمات واحد خدماتی بهترین قالیشویی در توحید، از شستشوی قالی گرفته تا حمل و نقل و… همگی شامل ضمانت نامه و گارانتی است که این خود بیانگر حسن سابقه و میزان توانمندی این قالیشویی در این حوزه است.

مزایای سفارش به بهترین قالیشویی در توحید:

در این واحد قالیشویی، شستشو به صورت کاملا بهداشتی و اسلامی و با استفاده از مواد ضدعفونی کننده و شوینده استاندارد و به روز و متناسب با بافت و تار و پود فرش ‌های شما برای جلوگیری از آسیب به فرش ‌ها انجام می ‌شود. هزینه‌ ها براساس نرخی که اتحادیه مصوب کرده است دریافت می‌ شود و در ازای دریافت وجه، به مشتری رسید ارائه می ‌شود. بهترین قالیشویی در توحید، دارای تجهیزاتی است که کاملا تخصصی برای شستشوی انواع فرش و قالی، طراحی و ساخته شده اند که مانع از ورود آسیب به فرش ‌های دستبافت و ابریشمی و حتی فرش ‌های ماشینی شما می‌ شود. در بهترین قالیشویی در توحید، شستشو کاملا حرفه ‌ای صورت می‌ گیرد و فرش ‌ها، به طور کامل لکه گیری شده و تمیز می‌ شوند، این مرکز، حتی به ترمیم و رفع بیدزدگی و پوسیدگی فرش‌ ها نیز می ‌پردازد و اینگونه مشکلات را برطرف می ‌کند. در پایان نیز، باید بدانید که امکان سفارش آنلاین به صورت شبانه روزی به همراه پاسخگویی به درخواست ‌ها در کمترین زمان توسط مسئولین بخش آنلاین صورت می‌ گیرد که این بیانگر جایگاه والای مشتری برای این مجموعه خدماتی است.

در نتیجه، اگر می ‌خواهید فرش ‌ها و قالی ‌های نفیس و با ارزش خود را برای شستشو با خیالی آسوده به یک واحد قالیشویی بسپارید پیشنهاد ما به شما بهترین قالیشویی در توحید است، چرا که این مرکز قالیشویی، علاوه بر ارائه تمام خدمات به بهترین نحو ممکن و تضمین نظافت و سلامت قالی ‌های شما، قیمتی منصفانه را برای مشتریان عزیز خود در نظر گرفته است و در کمترین زمان و به بهترین شکل ممکن، خواسته شما را تامین می ‌کند.