از بهترین سشوارهای حرفه ای سالنی.

سرعت باد را می توان با استفاده از دکمه تنظیم سرعت تنظیم کرد. همچنین با استفاده از دکمه سه جهته می توانید دمای سشوار را در یکی از سه حالت دلخواه تنظیم کنید. به طور کلی 6 حالت مختلف سرعت و دمای باد وجود دارد که یکی از آنها با توجه به نوع و استفاده از مو تغییر می کند. برای کمک به تثبیت موهای خود پس از حالت دادن به آن، از دکمه باد سرد استفاده کنید. افرادی که در صنعت آرایشگری و در جامعه کار می کنند نگران مصرف برق خود هستند. در جامعه، بیشتر مردم به زیبایی اهمیت می دهند.

مدل یونی در بازار ایران بسیار محبوب است و یکی از بهترین سشوارهای موجود در آنجا می باشد. سشوارهای سرامیکی مقرون به صرفه تر از سشوارهای یونی هستند. از سشوارهای سرامیکی در گلدان های سفالی که دارای روکش سرامیکی روی کویل حرارتی هستند استفاده می شود. موهای بلند بهترین کاندید برای این نوع سشوار است زیرا برای تولید حرارت بالا طراحی شده است که فرآیند خشک کردن را افزایش می دهد. سشوارهای سرامیکی نیز اشعه مادون قرمز تولید می کنند. نمونه دیگری که می توان برای سشوار استفاده کرد تورمالین و تیتانیوم است.

این ویژگی ریزش مو را به حداقل می رساند. کراتین مو را می توان با سشوار AC8820 محافظت کرد. 3 متر کابل از سشوار امتداد دارد. همچنین با این سشوار می تواند باد سرد ایجاد کند. همچنین می توانید دمای هوا و سرعت باد سشوار را در دو حالت کنترل کنید. مدل AC8820 دارای یک سری دیفیوزر است که برای افرادی که موهای مجعد دارند مناسب است. دو سری دیگر در بسته بندی محصول نیز برای حالت دادن به مو بسیار مفید هستند.34. صبح تعطیل، دعوت به مهمانی، و نگرانی در مورد آماده شدن.

به همین دلیل، سشوارهای تیتانیومی برای موهای نازک یا آسیب پذیر توصیه نمی شود. اگر موهای شما ضخیم است و می تواند دمای بالا را تحمل کند، باید از سشوار تیتانیومی استفاده کنید. همچنین تیتانیوم خیلی سنگین نیست و آن را به سبک ترین ماده موجود در بازار برای سشوار تبدیل می کند. در حالی که چند گرم ممکن است زیاد به نظر نرسد، مدل های سبک وزن برای افرادی که موهای پرپشتی دارند ضروری است. در نتیجه، اگر موهای پرپشت و پرپشتی دارید، باید به فکر خرید سشوار با فناوری یون ساختار تیتانیوم و قدرت بالا باشید.

هنگامی که موهای زیادی برای خشک کردن دارید، حفظ استایل خود را آسان تر می کند. سشوار شما باید حداقل 1500 وات باشد. وات دقیقاً سرعت و قدرت موتور سشوار را نشان می دهد. سشوار با وات بالاتر موهای شما را سریعتر خشک می کند. اگر موهای ضخیم و مجعد دارید، از سشوار با وات بالاتر استفاده کنید.

اگر قبل از خرید مدل خاصی را در نظر نداشته باشید، با انواع مختلفی از سشوار در فروشگاه مواجه خواهید شد. قیمت سشوار را گاهی ملاک کیفیت آن می دانند;اما سشوارهای مقرون به صرفه ای وجود دارند که کیفیت بالایی را ارائه می دهند. این نوع سشوار دارای عملکرد برتر از جمله قدرت، کیفیت و قدرت بالا بوده و مجهز به امکانات فراوانی می باشد. این سشوارها قدرت، سرعت و تنظیمات متوسطی دارند. این مدل در مقایسه با مدل حرفه ای قدرت کمتری دارد و قیمت پایین تری دارد.

زیبایی ابعاد مختلفی دارد، از فرم صورت و شادابی پوست گرفته تا سبک لباس پوشیدن. یکی از مواردی است که به ما کمک می کند تا موهایی زیبا داشته باشیم، اما این کار بدون استفاده از ابزار مناسب می تواند دشوار باشد. با استفاده از سشوار خود می توانیم موهای خود را به راحتی زیبا کنیم. با این دستگاه می توانید موها را خشک و صاف کنید، حالت دهید، براق کنید و یا حتی آن ها را تقویت و مراقبت کنید. سشوار 6615E دارای فناوری تولید یون، باد سرد و سایر ویژگی ها می باشد.

دارای قدرت موتور 2500 وات است که قدرت کافی را به مصرف کننده می دهد. با نصب موتور این دستگاه با 2000 ساعت کارکرد می توانید به مدت طولانی از آن استفاده کنید.یک صبح مرخصی، قراری برای مهمانی و نگرانی برای آماده شدن. لباس‌ها، کفش‌ها، آرایش و مدل مویی که در مهمانی انتخاب می‌کنیم تأثیر زیادی بر زیبایی ظاهری ما در مهمانی دارد.اما از بین همه این عوامل، مدل مو به راحتی می تواند آن را دو برابر کند. سشوار سالنی اکسیژن حجم دادن به موهای مجعد می توانید از سشوار استفاده کنید و یا اگر می خواهید موهای مجعد را صاف کنید به راحتی آنها را صاف کنید و از حضور در مهمانی با موهای زیبای خود لذت ببرید.