که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت

اسانس خوراکی عطر و رایحه ی انواع محصولات در صنایع مختلف به ویژگی صنایع غذایی بوده و عطر و طعم واقعی و متنوع از میوه ها (پرتقال، توت فرنگی، لیمو، بلوبری و…)، مغزها (گردو، پسته، بادام و…) و دانه ها (هل، قهوه، کاپوچینو و…) را به همراه دارند. “اصل بودن کالا” ، “ارسال سریع” و “مشاوره تخصصی” از ویژگی های مهم و اساسی در فروشگاه اینترنتی صفا فرگرنس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد.

این اسانس، محرک سلول های مغز است و آرامش خاصی را در فرد ایجاد میکند. به دست آوردن اسانس برای ایجاد رایحه خوش در مواد شوینده تقریباً کار دشواری است؛ چرا که این مواد در حقیقت باید از ترکیبات دیگری استخراج شوند و همین عامل باعث میشود قیمت خرید اسانس به طور خالص، اندکی گرانتر باشد. اسانس پرتقال یک حالت محرک را ایجاد می کند و می توان گفت بوی آن به نوعی نشاط آور است.

اسانس درخت چای را معمولاً در پاک کننده ها و تمیزکننده های صورت و دست، انواع صابون ها و محصولات مراقبت از پوست خرید اسانس لالیک مشاهده می کنیم. تمام شوینده ها و پاک کننده هایی که حاوی اسانس درخت چای هستند، جزو بهترین محصولات دسته بندی می شوند. اسانس گیاهی، دسته دیگری از انواع اسانس مواد شوینده هستند. اگر می خواهید با اسانس های بیشتری آشنا شوید و خرید خود را انجام دهید به صفحه خرید اسانس مراجعه کنید.

این روغن اساسی، خاصیت ضد عفونیکننده و ضد قارچی دارد و با بوی بسیار خوش هنگام کار کردن، احساس خوشایندی را در فرد به وجود خواهد آورد. این روغن، قدرت تاثیرگذاری بسیار قوی دارد، ملایم است، خاصیت ضد عفونی کننده دارد، سطوح را به خوبی پاک می کند و از همه مهم تر هیچ حساسیت پوستی به دنبال نخواهد داشت. شرکت ارج شیمی گستران، در سال 1392 فعالیت خود را در زمینه توزیع انواع اسانس های خوراکی، فروش حلال های صنعتی، فروش مواداولیه شوینده، فروش مواد اولیه غذایی با بالاترین کیفیت و رعایت استانداردها آغاز نموده است.ارج شیمی گستران به جرات پرسابقه ترین در فروش اسانس و محصولات انحصاری خود می باشد.