کامپوزیت ونیر+ قیمت کامپوزیت دندان سال 1400 (اقساط ویژه)

دندان هایی نیز هستند که فرم آن ها چهارگوش بوده و نیش های بلند و تیز دارند اصلاح این نوع دندان ها با فرم نیرومند مثمر ثمر خواهد بود. قبل از انجام لمینت دندان آنچه که اولویت انجام در هر نوع درمان زیبایی دندانپزشکی است، داشتن یک بهداشت دهانی ایده آل است. این نکته را نیز باید در نظر گرفت که پزشک می بایست مشاوره ای در رابطه با طرح لبخند، با توجه به سن، رنگ پوست و چهره کامپوزیت دندان سحر قریشی بیمار انجام دهد.

این روش بسیار محافظه کارانه و با حداقل تراش ممکن یا بدون تراش دندان انجام مى شود.قابل توجه کاندیدای کامپوزیت دندان باید بگوییم این درمان تنها طی یک جلسه انجام می شود.از آنجایی که لایه کامپوزیت ونیر به واسطه چسب هاى مخصوص کاملا به سطح دندان باند مى گردند لذا استحکام بسیاری پیدا مى کند که به راحتى شکسته نمی شوند، البته همچنان به مراقبت هایی پس از درمان وابسته است که ذکر خواهیم کرد. حتی ممکن است خیلی زود لکه های ناشی از نوشیدنی های رنگی بر روی دندان هایتان ظاهر شود.

پس در صورت برداشته شدن کامپوزیت ها، امکان ارتودنسی دندان با دندان تراشیده وجود ندارد. در این روش با کمک مواد رنگ دندان (کامپوزیت) میتوان در مطب و در یک یا نهایتا دو جلسه (با توجه به وسعت کار) بد فرمی ها، بعضی انواع بد رنگیها، فواصل باز بین دندانی، ترکهای دندانی ، شکستگیهای دندانی ، لب پر شدن دندانها ، بهم ریختگیهای دندانی خفیف تا متوسط و … اگر کار زیبایی فقط برای یک فک انجام می شود شا موظف هستید تا رنگی را انتخاب کنید تا تضاد شدیدی با دندان های اصلی نداشته باشد اما اگر کار درمانی زیبایی برای دو فک انجام می شود این حساسیت برای انتخاب رنگ محدود می شود به رنگ متناسب با رنگ پوستتان.

پس حتما قبل از انجام کامپوزیت، تحقیقات لازم برای انتخاب بهترین دندانپزشک را داشته باشید و در هنگام مشاوره از دندانپزشکتان نمونه کار بخواهید. بهترین روش برای انتخاب رنگ مناسب چیست؟ آیا لمینت کامپوزیتی برای رفع دندان های تقریبا غیر مرتب هم کاربرد دارد؟ آیا محدودیت سنی برای انجام کامپوزیت دندان وجود دارد؟