چگونگی تهیه آسان و سریع صدف حلزونی

به طور کلی، من هنوز صدف کاملا تازه را ترجیح می دهم و فقط با آب لیمو سرو می شود. گاهی اوقات، اگرچه به ندرت، با فلفل قرمز. سپس طعم صدف بیشتر می‌شود و تفاوت صدف‌هایی که از مناطق مختلف منشأ می‌گیرند، بارزتر است.

برای خرید صدف حلزونی از این سایت اینجا را کلیک کنید.

با این حال، گاهی اوقات اتفاق می افتد که میله های صدف صدف باقی مانده است. شرم آور است که همه چیزهای خوب را دور بریزید، بنابراین آنهایی که باقی مانده اند در فریزر گذاشته می شوند. من نحوه خوردن صدف ها را بعد از انجماد به اشتراک خواهم گذاشت!

 

صدف یخ زده – در فر و در 10 دقیقه آماده می شود!

هنگام بیرون آوردن صدف ها از فریزر حتما آن ها را در فر قرار دهید زیرا بعد از یخ زدن نمی توان آنها را به صورت خام خورد. روش مورد علاقه من برای انجام این کار این است که صدف ها را باز کرده، کمی روی تابه بگذارید، یک تکه پنیر به آن اضافه کنید و سپس آنها را به مدت 12-15 دقیقه در فر بیندازید.

 

تمام تلاش خود را بکنید که اجازه ندهید صدف ها در فر خشک شوند زیرا طعم آن کاملاً از بین می رود. در ابتدا درست کردن آن بسیار دشوار است، بسته به اجاق و اندازه صدف. و البته، چقدر یک صدف تازه در فریزر گذاشتید.

 

خلاصه اگر صدف ها را از فر خارج کردید و امیدواریم زیاد پخته نشده باشد، مقدار کمی مربای پیاز و در صورت نیاز یک تکه فلفل چیلی و کمی آبلیمو به آن اضافه کنید. پیشنهاد میکنم با مربای پیاز و چند برگ گشنیز تزیین کنید.