ویژگی های بهترین کرم های ضد آفتاب و نکاتی که باید موقع خرید بدانید

بیرون رفتن در روزهای آفتابی فصل تابستان همراه با آفتاب سوختگی است و میدانید که آفتاب سوختگی سبب ابتلا به سرطان پوست، پیری زودرس، چروکیدگی پوست و سبب ایجاد لکههای تیره رنگی روی پوست میشود و زیبایی پوست شما را تهدید میکند.اما متخصصان پوست همواره توصیه میکنند که با استفاده کردن از کرمهای ضدآفتاب بر روی دست،صورت و قسمتهایی از پوست بدن که در معرض نور مستقیم خورشید قرار می گیرند میتوان این خطرات را بسیار پایین آورد و به صفر رساند و این اهمیت کرم ضدآفتاب را در حفظ سلامتی پوست را روشن تر می کند.

این محصولات باید مدت زمانی که شما میتوانید در خارج از منزل شنا کنید یا فعالیتهایی که باعث عرق کردن میشوند را انجام دهید را نشان دهند به عنوان مثال کرم ضد آفتابی که عیار حفاظتی آن ۱۵ است به مدت ۴۰ دقیقه دارای قابلیت ضد آب میباشد. تا چند سال قبل، موقع خرید کرمهای ضد آفتاب فقط به یک فاکتور توجه میشد و آن، فاکتور حفاظت از نور خورشید موسوم به SPF بود. یعنی هم در مقابل اشعههای UVB و UVA و سایر اشعههای مضر خورشید از پوست محافظت میکند و هم برای آرایش پوست و پوشاندن عیوب صورت مناسب است.

جواب این سوال همیشه و به قبل از اینکه پایتان خارج از منزل بگذارید است. با توجه به این که همه افراد دارای پوستی یکسان نیستند و هر پوست ساختار مخصوص خودش را می خواهد از این رو ما در این بخش مناسب ترین ضد افتاب را برای انواع پوست ها معرفی می کنیم. یکی از مناسب ترین پوشش دهنده های پوست برای استفاده در تمام فصول و برای محافظت از اشعه های خطر ناک آفتاب، استفاده از ضد آفتاب های مناسب نوع پوست است.

ضد آفتاب ها چگونه عمل می کنند؟ این نوع از ضدآفتابها برای جلوگیری از نفوذ اشعه های ماورا بنفش بسیار عالی عمل می کنند،ولی ممکن است به علت اینکه کمی رنگ پوست را تغییر می دهد و تیره می کنند، از نظر زیبایی، برای افراد قابل قبول و جذاب نباشند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کرم ضد آفتاب لانسون اصل لطفا به بازدید از وب سایت ما.