هارد سرور چیست؟

در این موارد ، دیسک هارد و موتور هارد بعد از اتصال به سیستم به شکل طبیعی می چرخد از لحاظ ظاهری همه چیز خوب پیش می رود و هارد سالم به نظر می رسد. اولین نوع هارد دیسک ها که شاید به ندرت مورد استفاده باشد، IDE بوده است که نسل بعدی آنها به عنوان جایگزین بهتر، هارد SATA می باشد. هیچ شکی نیست که بزرگانی مثل HP، IBM و Dell هارد دیسک به بازار عرضه میکنند اما در بسیاری موارد آنها محصول نهایی را از شرکت های ثانویه خریداری کرده، آنها را تست میکنند و در نهایت با لوگوی خودشان به بازار میفرستند. برای دستیابی به بهترین نتیجه در کار توصیه میشود که درایو SSD، مثل محصولات شرکت Crucial (Crucial MX300 1TB) بر روی تراشه مارول و یا دستِ کم درایو OCZ بر روی RD400 (توشیبا OCZ RD400 1TB) را استفاده کرد. این هارد سرور اینترنال قادر است با سرعت 12 گیگابیت بر ثانیه اطلاعات را انتقال دهد و برای سرورها نیز استفاده می شود و سرعت چرخش دیسک آن 15000دور در دقیقه می باشد. در ساختار RAID اکثر خرابی ها و مشکلاتی که برخورد خواهید کرد به دلیل نقص و تناقض در پیکر بندی با دیتای موجود روی دیسک هاست که با اصلاح پیکربندی و ساختار آن میبایست رفع شود و اجرای اسکن دیسک باعث مخدوش شدن دیتا خواهد شد .

بعد از اینکه شما دستور اضافه شدن هارد به Array رو بدین اون هارد به آرایه RAID اضافه میشه. معمولا اگر هارد رو در همون RAID Array قبلی جایگزین کنید و سرور رو Restart کنید Controller هارد جدید رو تشخیص میده و پیغامی مبنی بر اینکه یک هارد جدید تشخیص داده شده میده و میپرسه که آیا میخواهید این هارد به Array موجود اضافه بشه یا خیر. شما در حال مشاهده کالاهای گروه هارد سرور سیگیت هستید. که یک ضمانت همه جانبه را برای شما به ارمغان می آورد. در تنظیمات سرور اختصاصی مجازی فضای هاردی که به آن داده شده است کاملا اختصاصی است . بعید است که دو هارد که بطور جداگانه در زمانهای مختلف خریداری می شوند ، دارای PCB یکسان باشند. هارد سرور سیگیت با پارت نامبر ST600MM0088 یک هارد سرور اینترنال است که دارای رابط SAS می باشد و با ظرفیت حافظه 600 گیگابایت نیز به بازار ارائه می گردد.

هارد سرور سیگیت مدل ST600MP0005 دارای ظرفیت 600 گیگابایت می باشد و از فرم فکتور 2.5 اینچ نیز بهره می برد و قابلیت پشتیبانی از رابط SAS را دارد. هارد 2 ترابایت 2.5 اینچ sata از شرکت HP یکی از هارد دیسک های خانواده هارد سرورهای سازمانی است. جهت مقایسه قیمت هارد سرور Seagate با سایر برند های هارد دیسک سرور، روی نام برند مورد نظرتان کلیک نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سرور و تجهیزات مناسب برای ماین این ارز دیجیتال کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. قیمت مناسب و سرعت بالا در تامین قطعات یکی از مزیتهای شرکت ما است که فاصله بین تولید کننده و مصرف کننده را با داشتن دفتر در مالزی و دبی ، کوتاه کرده است. از آنجایی که ابعاد آنها کوچکتر از مدل 3.5 اینچی است برای نصب این هاردها در کامپیوتر و سرور و استورج ها باید یک آداپتور(کیج) مخصوص تهیه کنید. پس توصیه می کنیم ریسک نکنید و به مراکز فوق تخصصی مراجعه کنید و از خدمات آنها بهره مند شوید. توصیه می کنیم به هیچ عنوان شخصا اقدام به تعویض برد هارد نکنید و به افراد غیر متخصص هم در این زمینه اعتماد نکنید تا مجبور نشوید هزینه بیشتری بدلیل دستکاری شدن هارد پرداخت کنید و یا با این احتمال مواجه شوید که اطلاعات غیر قابل بازیابی شده است.

مرکز هارد ایران به شما اطمینان می دهد که در صورت بازیابی نشدن اطلاعات، هیچ هزینه ای بابت اجرت دریافت نخواهد کرد. همچنین در مرکز هارد ایران بررسی و اعلام هزینه تعمیر و بازیابی اطلاعات بصورت رایگان انجام خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر با مرکز خدمات ریکاوری هارد ما تماس بگیرید. تیم کارشناسان ما می توانند هارد هایی که دارای سوختگی و مشکلات برقی هستند را نیز ریکاوری اطلاعات هارد سیگیت کنند. برای این موارد ، ما با استفاده از ابزارها و تکنیک های بازیابی اطلاعات می توانیم به راحتی اطلاعات و دیتای از دست رفته شما را برگردانیم. سوختگی بر اثر نوسانات برقی (وصل کردن آداپتور اشتباهی لپ تاپ به هارد اکسترنال)، PSU های معیوب SMPF در کامپیوتر، استفاده از هارد در مناطق با رطوبت بالا و موارد ریکاوری هارد سرور دیگر می شود. و از تست های مکرر هارد بدلیل گسترش خرابی جداً بپرهیزید. متاسفانه خرابی های الکترونیکی در هارد هایST سیگیت، بسیار رایج است که دلیل آن افزایش قدرت است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد هارد سرور مشهد لطفا از سایت ما دیدن کنید.