مشخصات، هزینه و اطلاعات قیمت ماشین اصلاح اصلی Jimmy Gm-2600.

در حدود 3 تا 4 ساعت به طور کامل شارژ می شود و شارژ بسیار بالای آن به شما این امکان را می دهد که تقریباً 4 تا 5 ساعت به طور مداوم از آن استفاده کنید. این وسیله زیبا و ارگونومیک را می توان به هر جایی که نیاز داشت برد و استفاده کرد. این محصول دارای چهار شانه، شارژر، روغن و برس برای تمیز کردن می باشد. مزیت بزرگ ماشین های اصلاح جیمی این است که می توانید سرعتی را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد. سایت سایان سنتر ماشین های اصلاح جیمی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می کند تا با آرایشگران خداحافظی کنید.

ماشین اصلاح جیمی جی ام 831 دارای باتری لیتیوم یونی قابل شارژ است. به نظر می رسد مانند یک دستگاه صاف کن و از دو تیغه فولادی تشکیل شده است که روی هم می لغزند. این دو تیغه بر اساس فاصله بین آنها تعیین می کنند که چقدر اصلاح خواهد شد. ماشین اصلاح جیمی دارای حداقل نشانگر اندازه اصلاح 13 میلی متر است. شارژ کامل 9 ساعت و زمان شارژ 60 دقیقه طول می کشد. تمیز کردن تکه‌های مو با برس پس از هر بار استفاده و روغن کاری تیغه‌ها با روغن ارائه شده، عمر تیغه را افزایش می‌دهد. چهار سری پلاستیکی در سایزهای 12,34 موجود است.

ماشین اصلاح بیسیم جیمی انجام کارهایی مانند اصلاح، اصلاح و کوتاه کردن یقه آرایشگاه، یک ماشین اصلاح معمولی نیز علاوه بر یک ماشین اصلاح با کیفیت و حجم دهنده ضروری است. ماشین اصلاح جیمی 6128 به عنوان یکی از محصولات شرکت جیمی موجود می باشد. شرکت جیمی یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برندهای لوازم آرایش و برقی است. می توانید از این ماشین اصلاح در منزل یا سالن زیبایی استفاده کنید. ویژگی های آنها را در پاراگراف های بعدی شرح خواهیم داد. با این ماشین اصلاح می توانید سر، صورت و بدن خود را اصلاح کنید.

علاوه بر وال ریش تراش، ریش تراش جیمی و ریش تراش قهوه ای، نام های شناخته شده دیگری نیز در این زمینه وجود دارد. با تیغه چرخان یا ریش تراش های چرخان، اصلاح می تواند دقیق و تمیز باشد. تمام جهات صورت با این دستگاه قابل اصلاح است. این مدل ها با دقت بالایی که دارند باید شما را برای مدت طولانی از تنظیم دور نگه دارند. تیغ های چرخشی نیز صدای بسیار کمی دارند. تیغ های ورقه ای برای افرادی که موهای کوتاه دارند مناسب است و نباید برای اصلاح موهای بلند استفاده شود.

باتری های تیغ ظرف 1 ساعت شارژ می شوند و تا 45 دقیقه به شارژ ادامه می دهند. پس از اتمام اصلاح، می توانید تیغ ها را زیر شیر آب قرار دهید و شیر آب را باز کنید تا تیغه با لرزش تمیز شود. برای اصلاح خط ریش و چیدمان ریش و سبیل می توان از خط زن متصل به پشت دستگاه استفاده کرد. این ماشین اصلاح دارای قفل مسافرتی، ولتاژ جهانی، کیسه ذخیره سازی، درب محافظ، تیغه، روغن و برس مو می باشد. سه سری مختلف از اصلاح صورت جیمی وجود دارد که یک خط حرفه ای برای خانواده جیمی است.

4 ساعت طول می کشد تا دستگاه شارژ شود و سپس می توانید به مدت 4 ساعت از آن استفاده کنید. ریش تراش جیمی همچنین دارای نشانگر است که وضعیت برق دستگاه را در پایین بدنه نشان می دهد. این ماشین اصلاح با باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت کار می کند و عمر باتری آن 20 دقیقه است. توان آن 3 وات است. امروزه مردان از روش های مختلفی برای حفظ ظاهری آراسته و مرتب استفاده می کنند. یک روش جایگزین استفاده از ماشین اصلاح است. ماشین های اصلاح GM-848 جیمی تمامی ویژگی ها و امکاناتی را که برای اصلاح سر و صورت نیاز دارید را ارائه می دهند.

KM885 از ماشین های اصلاح حیوانات کیمی یک دستگاه حرفه ای و با کیفیت برای کوتاه کردن انواع موی حیوانات مانند گربه و سگ و همچنین اسب و گاو می باشد. با توجه به طراحی ارگونومیک بدنه و کابل 2 متری کار با دستگاه را بسیار برای شما راحت می کند. بدنه آن از پلاستیک اندود شده با مواد محکم و تیغه آن از جنس تیتانیوم است که از مواد پیشرفته و بادوام ساخته شده است. ماشین اصلاح حرفه ای حیوانات کیمی به صورت برقی کار می کند و نباید در آب غوطه ور شود.

تکنولوژی برش مستقیم توسط این ماشین اصلاح برای تراشیدن مو با حاشیه مشخص استفاده می شود. با این ماشین اصلاح 7 شانه ارائه می شود که با آنها می توانید موهای سر و صورت را از 02 تا 9 میلی متر اصلاح کنید. برای کوتاه کردن موهای سر و صورت بین 02 تا 15 میلی متر می توانید از سری اصلی این دستگاه استفاده کنید. سیم آن به آن متصل می شود، بنابراین نمی توان آن را دوباره شارژ کرد.این یکی از معایب استفاده از آن است. نقطه قوت این دستگاه این است که همیشه می توانید یک دستگاه فول شارژ در آرایشگاه داشته باشید. GM-830 همراه با روغن و برس برای تمیز و مرتب کردن تیغه ها پس از اصلاح به خوبی ارائه می شود. دو سری اضافی به همراه این ماشین اصلاح ارائه می شود که می توان از آنها برای ایجاد خط ریش و سبیل، خط گردن و سایه زدن استفاده کرد.