مشاوره بازاریابی تخصصی و حرفه ای (VIP) مطابق با جدیدترین متد ارائه شده در دنیا

باید توجه داشت که توسعه و ارتقای برند کار ساده ای نیست ، البته تولید آن چندان سخت نیست بلکه پرورش و ترویج آن کاری دشوار است از این رو خلق یک برند نیاز به نبوغ ، ایمان و پشتکار دارد . یک نام تجاری قوی می تواند در سراسر کسب و کار از منابع انسانی تا توسعه محصول و البته سهم بازار و جذب مشتری ارزش خلق کند، به همین علت سرمایه گذاری در نامهای تجاری و توسعه آن به عنوان یک اولویت استراتژیک در خیلی از شرکت ها در حال افزایش است. هرچه حیطه فعالیت شما بزرگتر و گسترده تر باشد به طبع شرکت مشاوره بازاریابی بزرگتر و باتجربه تری می تواند نیازهای بازاریابی شما را برطرف نمایدو اما اگر شرکت کوچک و متوسط با فعالیت محدود دارید، یک مشاور بازاریابی و فروش منفرد نیز می تواند به شما مشورت دهد و منابع سازمان شما را مدیریت کند. محدود بودن نقش نیروی انسانی شاغل در بنگاهها در فرآیند تولید و مدیریت برند . مدیریت برند به کارگیری تکنیک های بازاریابی برای محصولات و خدمات است که به دنبال افزایش ارزش برای مشتری و ایجاد وفاداری در ایشان و در نهایت افزایش حجم فروش است. تهیه و اجرای برنامه های سوشیال مدیا و یا کمپین های بازارایابی، آموزش بازاریابان به بهترین متدهای موجود، دستیابی به مشتریان بیشتر از دیگر کارهای یک مشاور بازاریابی است.

هر چند ساخت و مدیریت برند یکی از ابزار حذف تأثیر عامل سیاست در فعالیت های تجاری واقتصادی است اما باید پذیرفت که برای فعالیت های اولیه مدیریت برند، ساخت تصویر مثبت در ذهن مشتری و موضوع دهی به برند ، ضرورت دارد عامل سیاست به عنوان یک متغییر منفی اثر گذار نباشد. مشتریان ، کالاهای ناملموس را با کمک گرفتن از نام تجاری بهتر میتوانند در ذهن تصور نمایند. آنها باید مصرفکنندگان بالقوهی خود را از مزایای محصول خود مطلع نمایند. یک مشاور فروش و بازاریابی موفق تکنیکها و روشهای فروش، قیمت گذاری، بازاریابی و تبلیغات را به مناسبترین روش نسبت به یک کسب و کار تسلط تجربی و علمی دارد. شعار دادن را کنار بگذارید و به جای آن از سوابق تجربی درخشان خود صحبت کنید. ممکن است درباره این موضوع فکر کنید که اگر چه این همه رقابت در فضای اینترنت وجود دارد آیا تضمینی هست که کسب و کار من به رتبه بالایی برسد و فروش من افزایش پیدا کند؟ اما در واقع برندسازی باید بامدیریت و پشتیبانی همه جانبه سیستماتیک در طرح جامع راهبردی سازمان گنجانده شود و برنامه ای بلند مدت برای توسعه آن تدوین گردد. در واقع کسب و کارهای متعددی که به واسطه هنرهای بومی و صنایع بزرگ آن در این شهر وجود دارند، مورد توجه همگان قرار گرفتهاند.

برند در واقع یک فاکتور جهانی یا حداقل منطقهای است که دارای اعتبار بوده، مقبولیت مناسبی دارد و قادر است ارتباط قوی بین کالا و خدمات با مخاطب یا مشتری برقرار کند. اعتقاد به ارتباط بین حجم و اندازه سازمان با موضوع برند . یک مدیر ارشد سازمانی هر اندازه که با مفاهیم بازاریابی آشنا باشد باز هم نمی تواند یک مشاور بازاریابی خوب برای خودش باشد. بخش بازاریابی نیز توسط متخصصان بازاریابی اداره نمی شود . برنامه ریزی کنید: یکی از اصول مهم در آموزش بازاریابی تلفنی برنامه ریزی است. برای انجام این بخش از وظایف، تولیدکنندگان باید مهارت کافی را در بکارگیری ابزارهای ترویج انبوهـ نظیر تبلیغات و روابط عمومیـ به دست آورند. برند (Brand) را همگان به نام و عنوان تجاری میشناسندکه تعریف آن را در نظام بازرگانی،” شناسهی محصول یا خدمات عرضه شده ” آوردهاند. برای استفاده از فعالیتهای ترویج فروش، عیناً مانند تبلیغات، بازارگذار ابتدا باید اهداف خود را مشخص کند؛ سپس ابزار یا ابزارهای مناسب را انتخاب نموده و برای آنها برنامهریزی نماید؛ پس از آن با انجام آزمایشهای قبل از اجرا و ارزیابی نتایج آنها، اقدام به اجرا نماید.

حال جهت دستیابی به این مهم می بایستی سرمایه گذاری های هوشمندانه ای در جهت توسعه برند انجام داد تا از این طریق بتوان با تقویت زیر ساخت ها و توانمندی های شرکت مشتریان را به خود وفادار نمود و ایشان را به پرداخت قیمت بالاتری برای محصول و خدماتشان راغب نمود. از این رو اجرای اصل 44 که به عنوان پیشی زمینه ای در راستای خصوصی شدن شرکت ها و سازمان های بزرگ می باشد گامی است در راستای توسعه بخش خصوصی ومسلماً با فعال شدن بخش خصوصی، عملکرد و فعالیت های شرکت ها و سازمان ها داخلی تصحیح خواهد شد و به منظور تلاش در صحنه رقابت تلاش می کنند بر همین اساس در این صحنه رقابت داشتن برند برای شرکت ها و سازمان ها به عنوان یک ضرورت مطرح می گردد چرا که در این صحنه رقابت تنها گروهی موفق خواهند بود که برنامه بلند مدتی در جهت ارتقاء جایگاه خود در بازارهای رقابتی و مشتریان اندیشیده اند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مشاوره شرکت بازاریابی لطفا از صفحه ما بخواهید.