مدرسه Westover برنده جایزه – دوباره

یک کلاس دبیرستان در اخلاق ممکن است یک فرصت آشکار تدریس برای News Decoder را فراهم نکند ، اما دانش آموزان در مدرسه Westover در ایالات متحده از سرویس اخبار آموزشی استفاده می کنند تا موضوعات خاردار اعم از مجازات اعدام گرفته تا اینکه حیوانات باید در باغ وحش ها نگهداری شوند را کشف کنند. .

مدرسه شبانه روزی در ایالت کانکتیکات برای تعامل خلاقانه خود با News Decoder برنده جایزه Decoder in the Spotlight در این ماه است. این است بار دوم همه دانش آموزان دختر برنده این جایزه شده اند.

دانش آموزان در کلاس کاترین تیلور در “صداها و گزینه های آمریکایی: اخلاق در جامعه مدرن” از ابتدای سال تحصیلی جاری با استفاده از راهنمای انتشار ما – پیچ / گزارش / پیش نویس / اصلاح – با شناسایی رمزگذار اخبار همکاری می کنند تقاطع اخلاق و سیاست های عمومی.

در ابتدای سال ، دانشجویان تیلور در یک کارگاه مجازی شرکت کردند که توسط News Decoder اجرا شد و توضیح داد که چگونه روند انتشار به آنها کمک می کند تا موضوعی را شناسایی کنند و سپس موضوع را بررسی کنند تا یک داستان منحصر به فرد و متمایز تولید کنند.

سیزده دانش آموز داستان هایی در مورد موضوعات متنوعی مانند تأثیر یادگیری آنلاین بر سلامت نوجوانان ، خشونت پلیس در نیوجرسی ارائه داده اند ، آیا افراد فقیر توانایی پرداختن به یک شیوه زیست محیطی پایدار را دارند ، آیا سقط جنین باید در دسترس همه زنان باشد ، چه کشورها باید واکسن های COVID-19 را قبل از تأیید ایمن بودن و تأثیر الکل بر جوانان توزیع کنید.

هر دانشجو با هدف كمك به آنها در تحقيقات كوچك و تهيه گزارش هاي اصلي ، بازخورد دقيقي از سردبير News Decoder دريافت كرده است.

شش دانش آموز Westover داستان هایی را به تازه ترین مسابقه داستان سرایی ما ارسال کردند – بیش از هر 19 مدرسه در شبکه News Decoder. سردبیر News Decoder به هر نویسنده در مورد چگونگی افزایش احتمال انتشار در وب سایت جهانی ما مشاوره می دهد.

وستور اکنون دو بار برنده این جایزه شده است.

تیلور مدیر مرکز عدالت جهانی رودلف اس راسین و مدیر برنامه های جهانی در مدرسه همه دختران ، پیشگام مشارکت رمزگشای خبری در وستوور ، یکی از شرکای دانشگاهی بنیانگذار ما است.

ما از او س questionsالاتی در مورد چگونگی استفاده از رمزگشای خبری در کلاس درس خود در سال جاری و دلیل منطقی بودن رمزگشای خبری در وستوور پرسیدیم.

ND: چرا تصمیم گرفتید روند انتشار News Decoder – Pitch / Report / Draft / Revise – را در کلاس خود بگنجانید؟

تیلور: من فکر کردم که این روند بسیار خوب با آنچه که ما امیدواریم دانش آموزان ما از طریق نوشتن و بدست آوردن یک روند در حال انجام به دست آورند ، خواهد بود.

ND: شما در کلاس اخلاق تدریس می کنید. بسیاری از مردم تصور می كنند كه رمزگشای خبری عمدتاً برای موضوعاتی مانند مطالعات جهانی ، تاریخ ، مطالعات اجتماعی ، سیاست یا زبانها است. News Decoder چگونه کلاس اخلاق شما را تکمیل می کند؟

تیلور: این یک مکمل عالی برای دوره است – “صدای آمریکا و گزینه ها: اخلاق در جامعه مدرن” – زیرا یک هدف از این دوره این است که دانش آموزان بتوانند معنی صدا بودن را کشف کنند و این نوع تکالیف با که علاوه بر این ، کاوش در نظریه های اخلاقی و استفاده از آن در رویدادهای فعلی از برخی مهارت های مشابه پشتیبانی می کند که News Decoder از آنها پشتیبانی می کند.

ND: فکر می کنید دانش آموزان شما از این اصطلاح از کار با News Decoder چه چیزی آموخته اند؟

تیلور: آنها هنوز روی پروژه های اوج خود کار می کنند ، اما من امیدوارم که آنها چشم و گوش تشخیص خود را تقویت کنند. من می خواهم دانش آموزانم مسئولیت پذیرانه درگیر گفتمان مدنی شوند و این به معنای بررسی بسیاری از دیدگاه های مربوط به مسائل معاصر است. روند رمزگشای خبری به حرکت آنها در این مسیر کمک می کند.

ND: شما رئیس مرکز عدالت جهانی Rasin در Westover هستید و از زمان تأسیس آن در سال 2015 با News Decoder کار می کنید. News Decoder چگونه از فعالیت این مرکز حمایت کرده است؟

تیلور: مرکز عدالت جهانی Rasin توسط مشارکت ما با News Decoder پشتیبانی شده است زیرا کار ما در زمینه تقویت شهروندی جهانی است و ترکیب مشارکتهایی مانند این همکاری در رویکرد همکاری و میان رشته ای ما برای آموزش این مهارت ها بسیار مفید بوده است.

(نلسون گریوز بنیانگذار News Decoder است.)