عمل لیفت شقیقه و مزایای آن

بنابراین اگر برای مدت طولانیتری آنها را مشاهده کردید، حتما به پزشک اطلاع دهید. اگر باردار یا شیرده هستید، حتماً به پزشک اطلاع دهید. همچنین ممکن است تا چند ساعت یا یکی دو روز پس از لیفت در شقیقههای خود احساس بیحسی داشته باشید. برای انجام عمل لیفت شقیقه، ابتدا خراشی در نزدیکی محل رویش موها و انتهای گوش ایجاد میشود، سپس از محل آن، پوست یا لایههای زیرین پوست را تا حدی میکشند کهد چین و چروک قسمت شقیق از بین رفته و گوشه ابرو بالاتر بیاید. برترینها: تا به حال برایتان پیش آمده که در آینه خودتان را نگاه کنید و حس کنید اگر ابروهایتان کمی بالاتر بود زیبایی چهرهتان بیشتر نمایان میشد؟ اگر به دنبال راه حلی برای افزایش فاصله بین چشم و ابروهایتان هستید، عمل لیفت شقیقه میتواند بهترین گزینه برای شما باشد. برای انجام لیفت شقیقه میتوان از روشهای جراحی یا بدون جراحی استفاده کرد. به منظور برطرف کردن اختلالات و مشکلات پوستی از قبیل اسکارها و لک ها، این امکان وجود دارد که شیوه های جراحی لیفت را با روش های غیرجراحی از قبیل تزریق ژل و بوتاکس، درمان های لیزری و لایه برداری شیمیایی پوست ترکیب کرد.

در این روش با استفاده از دستگاه پلاسما جت نقاط ریزی در پوست ایجاد شده و لایه سطحی پوست سوزانده میشود. انتخاب نقاط در ناحیه شقیقه و اعمال بخیه ها به عهده پزشک است. این احساس موقتی است و با برطرف شدن اثر داروی بیحسی رفع خواهد شد. بی حسی موقتی : در برخی موارد، مدتی بعد از جراحی فرد دچار احساس بی حسی می شود. از آنجاییکه نتیجه این نوع عملها رابطه مستقیمی با اعتماد به نفس و احساس زیبایی فرد دارد، پیش از انتخاب پزشک حسابی تحقیق کنید. همواره باید در کیفیت نتیجه درمان های زیبایی و ماندگاری آن، تفاوت ویژگی های فردی را در نظر داشت. شما با مشاهده این عکس ها، از عملکرد پزشکی و کیفیت جراحی های انجام شده توسط او اطلاع پیدا می کنید. نکته مهم در ارزیابی هزینه جراحی های زیبایی این است که کیفیت انجام جراحی بسیار مهم است. بسیاری از افرادب که اقدام به انجام لیفت شقیقه کرده اند، معمولا بعد از سه هفته شاهد تغییرات در چهره خود بوده اند. بنابراین افرادی که از وجود این نوع چروکها در چهره خود ناراضی هستند، میتوانند با لیفت شقیقه آنها را از بین ببرند. یک نکته بسیار مهم دیگر این است که بوتاکس قابلیت لیفت پوست را ندارد.

این موضوع نیز در هزینه جراحی تاثیرگذار است. پرداخت هزینه بیشتر در قبال دریافت نتیجه مطلوب تر یک معامله مقرون به صرفه خواهد بود. البته مراقبت های بعد از درمان، در این روش نیز در کاهش عوارض و حصول نتیجه مطلوب تاثیر زیادی دارد. این نخ ها طی جراحی با استفاده از سوزن های مخصوص وارد پوست می شوند و تاثیرات بسیار زیادی در بالا بردن بافت و کشیدن عضلات دارند. این نخها در لیفت شقیقه خصوصا پوست های حساس بسیار پرکاربرد میباشند. از یک سوزن باریک برای قرار دادن نخها در زیر پوست استفاده میشود. از آن طرف، نخهای خاردار در نزدیکی خط مو قرار میگیرند تا پوست را به آرامی به عقب بکشند و گونهها را لیفت کنند. در اکثر جراحیهای لیفت صورت برشهای پشت خط رویش مو از ناحیه کناری سر و کمی بالای شقیقه آغاز شده، و بعد در امتداد خط رویش مو ادامه پیدا کرده و تا چین میان گوش و گونه میروند. تا چند روز از انجام فعالیتهای سنگین ورزشی یا بلند کردن اجسام سنگین خودداری کنید. لیفت شقیقه با نخ را میتوان با سایر روشهای لیفت از جمله لیفت گردن و استفاده از نخهای سلوئیت انجام داد تا بهکل ظاهری جوان در گوشهی خارجی چشمها، گونه، خط فک و گردن به وجود آید.

از همین رو نخهای مورد استفاده در این روش تا حدودی متفاوت طراحی شدهاند. نخهای مونو پس از ۴ الی ۵ ماه جذب پوست منطقه مورد نظر شده و میبایست دوباره تزریق شوند. قرار دادن نخهای نوا پروسهای نسبتاً سریع و آسان است. این عمل توسط پزشک انجام میشود، نسبتاً بدون درد است و روی هم رفته، حدود دو ساعت طول میکشد. درواقع شما پس از انجام عمل لیفت شقیقه در بیمارستان بستری نشده و بلافاصله میتوانید به خانه برگردید. این عمل جراحی همچنین باعث از بین رفتن خطوط اطراق چشم و ابرو نیز خواهد شد. کبودی : معمولا در افرادی که اقدام به جراحی لیفت شقیقه می کنند، کبودی صورت مخصوصا در اطراف چشم ها مشاهده می شود. ۱. عمل لیفت شقیقه به روش SMAS (Superficial Musculoaponeurotic System): در این روش از لیفت شقیقه، تنها لایه سطحی عضلات زیر پوست کشیده میشود و معمولا برای کسانی مناسب است که چروکهای سطحی دارند. تأثیر سیلوئیت اینستا لیفت یک الی سه سال است. در این تکنیک زیبایی تزریق ژل به شقیقه از طریق یک سوزن با میکرو کانولا به میزان ۱ الی ۲ میلی لیتر فیلر انجام میشود. درد، تورم و کبودیهای اطراف چشم، ناشی از انجام جراحی لیفت شقیقه طبیعی است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از لیفت شقیقه و پیشانی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.