ردیاب GPS خودرو چیست و چگونه استفاده کنیم؟

اما مطمئناً این دستگاه کاربرد های دیگری نیز دارد که برای شما در ادامه آن ها را عنوان میکنیم. از این روع ردیاب به عنوان ردیاب شخصی نیز می توان استفاده کرد. قاعده کلی آن است که شما می توانید در مورد اتومبیل خود از ردیاب استفاده نمایید. ردیاب دیاگ خودرو که ساده ترین نوع ردیاب ماشین است روی سوکت دیاگ برق خودرو نصب می شود. در مواقع بسیاری هنگام سرقت ماشین یا تعقیب خودرو ها اگر ردیاب خودرو در ماشین نصب شده باشد به راحتی می توان آن را جستوجو و پیدا کرد؛ در واقع به نوعی امنیت خودرو تامین می گردد.

ردیاب چگونه روی خودرو نصب می شود؟ نحوه استفاده از یک دستگاه ردیاب GPS در خودرو معمولاً بسیار آسان است، اما نحوه استفاده بسته به نوع دستگاه ردیاب متفاوت می باشد. تیم وایزر با ارائه ی اپلیکیشن اندروید و iOS فارسی با نام ” اپلیکیشن سرو” که با تمام محصولات موجود و آینده ی وایزر هماهنگ است، این تجربه ی کاربری را به نحو قابل توجهی آسان تر و قدرتمندتر کرده است. با ردیاب GPS خودرو در داخل ماشین امکان مدیریت مرسولههای ارسالی و پستی به راحتی میسر میشود، به دلیل عملی بودن و کارکرد آسان ردیاب GPS خودرو، بسیاری از شرکتها تمایل به افزایش تعداد اتومبیلهای ناوگان خود پیدا کردهاند.

این نوع ردیاب خودرویی به محض اتصال شروع به کار می کنند. در سال های اخیر متاسفانه شاهد سرقت خودروها بوده ایم؛ حتی خودروهای ضد سرقت نیز به روش های مختلفی سرقت می شوند. پس از كلون كردن كليد ، مجرمان كليد هاي اصلي را به آنجا كه از آنجا به سرقت رفته بودند باز مي گرداند و با استفاده از كليد اصلی کپی شده براي سرقت خودرو ، وارد خودرو مي شود. در مدل سفارشی جیپیاس IR59 امکان نصب سنسورهای ضربه، لرزش و خروج از محدوده حرکتی وجود دارد. جدای از این مسئله مالک خودرو با نصب و به کارگیری از این محصول می تواند برای همیشه خیال خودش را نسبت به امنیت ماشین خود راحت کند و با در دسترس داشتن پنل کاربری همیشه آن را را چک کند.

با کیفیت نسبت به انواع دیگر از قیمت بالا تری برخوردار می باشد. بعضی دیگر از ردیاب های خودرو GPS طوری طراحی شده اند که برای برقدار شدن داخل قسمت فندک سیگار اتومبیل قرار می گیرند. ارسال این اطلاعات می تواند به ایمیل کاربر، سیمکارت او و یا نرم افزاری باشد که از آن استفاده می کند. این وسیله میتواند به صورت لحظه ای موقعیت وسیله نقلیه تان را برای شما مانیتور کند تا بتوانید در صورت ایجاد هرگونه مشکل، در کوتاه ترین زمان ممکن آن را پیدا کنید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد %link1% لطفا از صفحه ما بخواهید.