ردیاب شخصی چقدر شارژ نگه میداره؟

کودکانی که روزانه برای رسیدن به مدرسه مسافت قابل توجهی را با سرویس یا وسایل نقلیه عمومی طی میکنند باعث دلهره و نگرانی والدین هستند. اطمینان از مکان فرزند یا والدین سالمند خود که در صحت و سلامت مشغول فعالیت خود هستند، ارزش بسیار زیادی دارد و میتواند شما را از دغدغههای روزانه و وسواس فکری نجات دهد.

بسیار نگران هستند و تامین امنیت آنها یک دغدغه اساسی برای خانواده ها شده است، بسیاری از والدین همیشه نگران این هستن که مبادا کودکان مسیر خانه را گم بکنند یا خدایی نکرده اتفاق بدی برایشان بیفتد! بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از ردیاب همراه به منزلۀ تأمین امنیت کامل اشخاص و جلوگیری از آدمربایی نیست، زیرا در صورتی که سارق از وجود ردیاب مطلع شود، میتواند آن را جدا و عملیات ردیابی را دچار اختلال کند. با استفاده از ردیاب امنیت و آسایش روانی را برای خود و خانواده به همراه میآورید و بهتر از هر زمان دیگری می توانید به امورات کاری خود بپردازید.

از طرفی دیگر مراقبت از سالمندان نیز شرایط خاص خود را دارد. چنانچه کودک از مسیر تعیین شده خارج شود، برای شما پیام ارسال شده و شما نیز میتوانید با ارسال پیام و به صدا در آوردن آژیر ردیاب، کودک خود را متوجه خارج شدن از مسیر کنید. GPS IR160 به منظور کارایی و کاربردی بودن دارای دکمه S.O.S برای شرایط اضطراری است.

جی پی اس همراه کوچک دارای یک باتری با حجم 800 میلیآمپر است و با بکار بردن بهترین تکنولوژی ممکن در تولید و ساخت آن، بهراحتی بین 7 تا 10 روز میتوان از دستگاه استفاده کرد. در تولید این نوع ردیاب به استفاده از تکنولوژی های LBS و A-GPS نیز پرداختهشده است تا فرایند مکانیابی با دقتی بالا انجامشده و حتی در صورت نبود پوشش دهی مناسب شبکه ارتباطی امکان ردیابی برای شما فراهم باشد. با استفاده از ردیاب شخصی IR160 امکان ردیابی فرد حامل در هر نقطه ای از کشور برای شما فراهم می شود.ردیاب شخصی IR160 در طراحی نیز دارای بهترین استاندارد های ممکن است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت جی پی اس شخصی لطفا از سایت ما دیدن کنید.