ردیاب شخصی-پرسنلی(۷ روز شارژ) باشنود مدل GM110

باید بدانید ردیاب شخصی کوچک یک دستگاه جی پی اس کوچک است که به همراه افراد، حیوانات خانگی و اشیای قیمتی حمل می شود و مسیر حرکت و سرعت آن ها را به تلفن همراه شما یا سیستم کامپیوتر تان می فرستد و قابلیت ثبت اطلاعات حرکتی را تا چندین سال دارد. یک ردیاب خودرو مدل ۲۵۰GM قیمتی معادل ۵۰۰ هزار تومان دارد؛ یعنی کمتر از نیم درصد قیمت اتومبیل شما میشود که اگر به صورت منطقی به آن نگاه کنید متوجه میشوید که مبلغ زیادی نبوده و کاملا داشتن آن توجیهپذیر است. همچنین می توانید با استفاده از ویژگی ردیاب سیم کارت، تلفن شخصی دیگران را ردیابی کنید.

در هر زمان می توانید از راه دور تلفن هدف را ردیابی کنید. همچنین می توانید پیام های ارسال و دریافت هدف، از جمله پیام های رسانه های اجتماعی را بخوانید. برای دستگاه های iOS، حتی پیام های حذف شده را می توان بازیابی کرد. چه بسیار کودکانی که در مسیرهای مدرسه و رفتوآمدهای روزانه گُم و یا حتی ربوده شدهاند و تا پیداشدن آنها توسط پلیس، اتفاقات ناگواری رخ داده است. جی پی اس شخصی یک وسیله الکترونیکی کوچه است که به باطری داخلی مجهز بوده و امکان استفاده بصورت سیار رو داره، این وسیله با بهره گیری از فناوری موقعیت یاب جهانی یا همون GPS میتونه موقعیت و لوکیشن خودش رو هر لحظه به سمت سرور ارسال بکنه تا شما بتونید عملیات ردیابی زنده رو از طریق اپ موبایل یا سامانه ردیابی آنلاین رو داشته باشید.

5. پس از انجام تنظیمات، گزینه شروع را فشار دهید تا به dashboard خود دسترسی پیدا کنید. 6. برای ردیابی موقعیت تلفن همراه، روی پیوند (link) مکان کلیک کنید تا نقشه و موقعیت را مشاهده کنید. سیستم عامل تلفن هدف را انتخاب کنید و طبق نیاز خود، یک طرح اشتراک دریافت کنید. 4. برای تلفن های Android، از لینک ذکر شده در setup wizard برای بارگیری و نصب برنامه Spyier استفاده کنید. لازم به ذکر است که اپلیکیشن ردیاب GF21 به صورت کاملا” رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید بدون پرداخت هزینه به صورت مادام العمر از آن استفاده نمایید.

بیشتر ردیاب های اشخاص به دکمه ‘SOS’ مجهز هستند که فرد می تواند در مواقع اضطراری آن را درچند ثانیه فشار دهد تا بلافاصله پیامکی را به شماره از پیش تعریف شده ارسال کند (به عنوان مثال یکی از اعضای خانواده) و به آنها هشدار دهد که شما در معرض خطر بالقوه هستید یا ممکن است گم شوید. نرم­افزار سرور ابتدا کدهای ارسالی از سخت­افزار را ترجمه نموده تا اطلاعات قابل دریافت گردند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد فروش ردیاب شخصی در شیراز لطفا از سایت ما دیدن کنید.