ردیاب خودرو آهنربایی، جی پی اس آهنربایی IR1500- ایران رهیاب

فرض می کنیم شما دستگاه را برای ماشین شخصی خود می خواهید و این امکان را دارید که هفته ای یک بار دستگاه خود را شارژ نمایید پس در نتیجه یک دستگاه با باطری معمولی جوابگو کار شما می باشد. این پلتفرم دارای پنل تحت وب، نسخه اندروید و IOS می باشد و از زبان شیرین پارسی نیز پشتیبانی میکنه. ردیاب آهنربایی خودرو دارای بهترین و باکیفیتترین نوع از باتریهایی است که در صنایع نظامی کاربرد دارد ، بهگونهای که در بعضی مدلها، gps آهنربایی حتی تا 5 سال نیز نیازی به شارژ ردیاب خودرو آهنربایی مشهد مجدد ندارد. باتوجه به نوع تنظیم و کارکرد ردیاب، ردیاب ST4 میتونه با یکبار شارژ کامل از 30 تا 45 روز شارژ رو در خودش ذخیره کنه.

قیمت های متنوعی در بازار وجود دارد نسبت به نوع احتیاج برای استعلام قیمت و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره رایگان و خرید ردیاب می توانید با شماره های واحد فروش شرکت ما ۰۹۱۲۰۱۳۲۸۸۳ ۰۲۱۸۶۰۸۱۱۴۲ تماس بگیرید… ردیاب IR1500 در هیچیک از نمایندگیها موجود نیست و فقط و فقط توسط خود شرکت و با مجوز خاص و به تعداد محدود به فروش میرسد.قیمت ردیاب خودرو آهنربایی 4.720.000 هزار تومان با تمامی امکانات و ده سال اکانت سرور رایگان و بدون هزینه جانبی است.در ضمن درصورتیکه زمان شارژ کمتر (حدود 10 الی 14 روز) نیز برای شما کفایت میکند، میتوانید ردیاب مغناطیسی مدل IR180 را تهیه کنید که اندازه و قیمت آن بسیار مناسبتر است.

باتری داخلی قوی ، ردیابی آنلاین و آفلاین ماشین، شنود داخل ماشین و امکانات استفاده آسان از جمله امکانات جی پی اس ویگو میباشد. ویگو GT800 از شرکت E-WIGO یک ردیاب ماهواره ای فوق پیشرفته است که از بروز ترین امکانات یک ردیاب ماشین برخوردار است. در حال حاضر خیلی از شرکت های بزرگ حمل و نقل برای کنترل خودرو ها و راننده های خود از ردیابهای آهنربایی استفاده میکنند.

بهترین گونه ردیابها ردیابهای آهنربایی هستند بدلیل اینکه ، نیازی به سیم کشی و یا دست زدن به درون سیستم خودرو ندارد و فقط لازم است به بدنه خودرو یا هر وسیله دیگر چسبیده و اقدام به ارسال اطلاعات موقعیت روی گوشی موبایل یا رایانه و یا به صورت پیامکی میکند. دکمه sos تعبیه شده بر روی دستگاه در مواقع ضروری موقعیت دقیق مکانی را به 5 شماره موبایل از پیش تعریف شده برای دستگاه ارسال میکند. با کمک نرمافزار و دادههای ماهوارهای میتوان در هر ساعت از شبانهروز و در هر نقطهای از موقعیت اتومبیل مطلع شد. هر چقدر باطری آن بیشتر شارژ نگه دارد قیمت آن نیز بالاتر می رود.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ردیاب آهنربایی اصفهان.