در اینجا این است که در مورد آب و هوا چه کاری انجام دهید

کودکان ماندگارترین بار تغییرات آب و هوایی را متحمل خواهند شد.

سازمان غیرانتفاعی من، Global Youth & News Media، با استفاده از هشتگ #HowToSaveOurPlanetStep1، پروژه‌ای را ترتیب داده است که تولیدکنندگان اخبار را تشویق می‌کند تا از جوان‌ترین خوانندگان و بینندگان خود دعوت کنند هنری را ارسال کنند که به رهبران می‌گوید برای جلوگیری از این فاجعه جهانی چه اتفاقی باید بیفتد. تمرکز “گام 1” چالش بزرگ راه حل های آب و هوایی را به اولین قدم برای انجام آن کاهش می دهد.

#HowToSaveOurPlanetStep1 یک عنصر اضافی از پروژه The Writing’s On The Wall است که منابع و ایده هایی را برای دانش آموزان، سردبیران و معلمان فراهم می کند تا با مسائل مربوط به تغییرات آب و هوایی درگیر شوند. ما متوجه شدیم که برای تکمیل پروژه به صدایی از کودکان در مورد راه حل ها نیاز است.

نوجوانان برای انجام پروفایل قهرمانان آب و هوا که تا حدی موفقیت داشتند به چالش کشیده شده بودند. معلمان و سردبیران نیز به خوبی خدمت کرده بودند. اکنون کودکان کوچک‌تر می‌توانند نظر خود را در قالب‌های مختلف درباره راه‌حل‌ها بیان کنند: اولین قدم بعدی برای نجات سیاره چیست.

یک واکنش جهانی

Jornal da Criança، مستقر در سائوپائولو، برزیل، به بیش از 20000 مشترک به صورت آنلاین و چاپی به زبان های انگلیسی و پرتغالی و با یک پادکست ماهانه خدمات ارائه می دهد. دانش‌آموز سال دوم ابتدایی، پدرو، 10 ساله، در این نقاشی با استفاده از یکی از حاشیه‌هایی که در پروژه ارائه شده بود، خواسته‌های زیادی را مطرح کرد. در اینجا یک گالری از آنچه دیگران کمک کردند است.