جوانان! شما می توانید تحریک سیاسی ایجاد کنید!

آیا شما جوانی در آرزوی تغییر و دنیای بهتر هستید؟ آیا احساس می کنید رهبران جهانی به جوانان مثل شما گوش نمی دهند؟

اینها س questionsالاتی است که برایان گوردون اولمو ، دانشجوی آکادمی رهبری آفریقا (ALA) ، از دو فعال سیاسی آفریقایی می پرسد: استخدام در ALA.

اولمو در ابتدای این قسمت از پادکست News Decoder می گوید: “امروز بیشتر فعالان تغییرات آب و هوایی جوانان هستند.” بچه ها خوب هستند.

اولمو با اشاره به گرتا تونبرگ ، فعال سوئدی و ونسا ناكاته از اوگاندا ، می گوید: “مردم به آنها گوش می دهند اما پیام آنها در واقع تأثیر عمیقی ندارد.”

لسایان تصدیق می کند که یافتن یک حزب سیاسی که اخلاقیات و ارزشهای وی را تجسم می یابد برای یک فرد دشوار است ، اما او از جوانان می خواهد که مقامات منتخب را تحت فشار قرار دهند تا وعده های خود را پیگیری کنند و برای محافظت از دموکراسی برای ایجاد نهادهای قوی تر فشار آورند.

لسایانه می گوید: “من فکر می کنم بخشی خاص از اطمینان از اینکه قدرت آنچه را که واقعاً انجام شده انجام می دهد داشتن م havingسسات قدرتمندی است که بتوانند آن را مورد بازخواست قرار دهند.”

جوانان می توانند تحولات سیاسی را تحریک کنند.

ابیعودون از جوانان می خواهد که دلسرد نشوند و دولتمردانی مانند نلسون ماندلا ، مارتین لوتر کینگ و باراک اوباما را به یاد آورند.

ابیعودون می گوید: “اگر به سخنان نلسون ماندلا گوش دهیم ، او همیشه می گفت تا زمان انجام آن غیرممكن به نظر می رسد” ، و جوانان را به تركیب دانش و قدرت كلمات تشویق می كند.

“در اوباما ، شما هر دو جهان را دیدید که به هم نزدیک شدند – ایده ها و ارتباطات. وقتی این دو مورد را با هم جمع می کنید ، مردم را به عمل سوق می دهید. ”ابیودون می گوید.

ابیودون می گوید: “کلمات یا به نفع خوب و یا به شر هستند ، و شخصی که یک ارتباط برقرار ماهر است می تواند از این ابزار استفاده کند.” “هر جوانی که قدرت کلمات را دست کم می گیرد هنوز خود را برای یک حرفه موفقیت آماده نکرده است.”

مدیر ALA گفت جوانان امروز باید نوآوری را بپذیرند و به پیشرفتهایی که نسلهای قدیم بدست آورده اند بسنده نکنند.

وی افزود: “ما باید تصور كنیم كه هر یك از ما می تواند در بخشهای خاصی نقشی داشته باشد. هر یک از ما باید بفهمد ، اگر من می توانم به یک چالش بپردازم ، اگر می توانم مجموعه ای از راه حل ها را برای آفریقا در زمان خود ایجاد کنم ، با کدام چالش روبرو می شوم؟ ابیودون گفت.

“و سپس ، فقط به دنبال آن باشید.”

ALA یکی از 19 مدرسه شریک اخبار رمزگشای 14 کشور است. برای کارهای بیشتر دانشجویان ALA در رمزگشای خبر ، اینجا را کلیک کنید.

بچه ها خوب هستند با شریک اخبار Decoder Podium.me تولید می شود. چارلی دافیلد این قسمت را ویرایش کرد.