تأملاتی از مرز ایالات متحده و مکزیک

در سال 2016 ، پس از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا ، چهار دانش آموز کلاس چهارم از یک مدرسه آمریکایی در نزدیکی مرز مکزیک نظرات خود را بیان کردند. امروز ، چهار سال بعد ، معلم سابق آنها ، شارلوت پارکر ، و یکی از چهار دانش آموز در مورد زمان گذشته و انتخاب جو بایدن به عنوان جانشین ترامپ تأمل می کنند.

“دانشجویان سابق من به من امید می دهند.”

شارلوت پارکر

زمان می رسد تا زمانی که شما آن را بررسی کنید ، و انتخابات یک وقت سنج آسان را به ما داد.

چهار سال است که ما صدای دانشجویی از جنوب تگزاس را به اشتراک می گذاریم و دانش آموزانی که من در کلاس 4 داشتم اکنون در کلاس 8 هستند ، مقاله های خود را در رایانه تایپ می کنند و داستان ها و نظرات سیاسی را در اینستاگرام ارسال می کنند.

برای سه سال از این چهار سال ، من در سانفرانسیسکو ، دور از تگزاس جنوبی بوده ام و در یک صندوق سرمایه گذاری غیرانتفاعی کار می کردم که در شرکت های مقابله با مشکلات فقر مانند دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی و مالی مقرون به صرفه سرمایه گذاری می کند.

هر روز چیزی را می بینم که چالش های پیش روی جامعه ای را که در آن تدریس می کردم یادآوری می کند و راهی را می بینم که در آن سیاستمداران و مشاغل می توانند خدمات بهتری به آن جامعه ارائه دهند.

نگرانی های ما درباره ترامپ تأیید شد.

سیلیکون ولی با دره ریو گراند فاصله زیادی دارد ، اما من ترس سال 2016 را به یاد می آورم مثل دیروز. بیش از یک دانش آموز در مدرسه ما ، که سه مایل از مرز ایالات متحده و مکزیک فاصله داشت ، روز بعد از انتخابات از معلم آنها پرسید: “آیا او قصد دارد من را از آمریکا ترک کند؟”

نگرانی بسیاری از ما در آن روز – در مورد حمایت از مهاجران ، در مورد دسترسی به خدمات برای همه مردم ، در مورد حفظ صداقت و احترام در کاخ سفید – به مدت چهار سال معتبر بود.

و به نظر می رسد مواردی که من در سال 2016 به دانش آموزان کلاس چهارم خود آموخته ام – نحوه تشخیص واقعیت از یک نظر ، چگونگی بی احترامی مخالف و چگونه می توان جامعه خود را به مکانی بهتر تبدیل کرد – از بلندترین قسمت های حوزه سیاسی ما از بین رفته است.

این منطقه در نزدیکی مکزیک به شدت تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته است.

اما با بازگشت به چهار سال گذشته و خواندن دوباره مقاله های اریک ، کارینا ، گابریلا و وینستون از سال 2016 ، امیدوارم.

من امیدوار هستم زیرا پس از آن ، آنها به عنوان رتبه چهارم ، توانستند تفاوت در هر دو نامزد را مشاهده کنند. آنها توانستند دو طرف یک مسئله را ببینند ، حتی اگر در مورد خودشان استدلال کنند.

آگاهی آنها من را نسبت به آینده ایالات متحده خوشبین می کند ، و دامنه نظرات آنها حتی در سال 2016 یادآوری خوبی برای هرکسی است که امسال از شکاف سیاسی در کشور ما متعجب شده است.

ما خوش شانس هستیم که از Gabriella Rivas ، که اکنون در کلاس 8 است ، در زیر تأمل کرده ایم. نوشته های وی فراخوان نجابت و انعکاس اولویت های منطقه ای است که توسط COVID-19 به شدت آسیب دیده است.

من مشتاقانه منتظر زمانی هستم که دانشجویانی مانند گابریلا مسئولیت آن را بر عهده بگیرند.

* * *

“بایدن از مردم محافظت می کند.”

گابریلا ریواس

ما در کشوری بزرگ زندگی می کنیم که به محض این که 18 ساله شوید و شهروند ایالات متحده باشید ، می توانید نظر سیاسی خود را با رأی دادن به بهترین نامزد برای تصدی صندلی ریاست جمهوری این کشور بزرگ ابراز کنید.

به طرز حیرت انگیزی 159.8 میلیون آمریکایی در انتخابات سال 2020 رأی دادند. این مسابقه غیرقابل پیش بینی بسیاری از بینندگان مانند من را به تماشای بازی تا زمان شمارش نهایی آورد.

از نظر من ، دونالد ترامپ اگر با همه گیرتر با پیروی از توصیه های متخصصان پزشکی ، همه گیری را جدی گرفته بود ، می توانست به طور خودکار دوره دوم را داشته باشد.

“بایدن یک رئیس جمهور عالی خواهد بود.”

در عوض ، طرفداران ترامپ بدون پیروی از دستورالعمل های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ، تجمع هایی برگزار کردند. او به عنوان رئیس جمهور باید مثال می زد ، اما احساس می کنم او بیشتر نگران محبوبیت و آرا بود.

بعلاوه ، از دیدگاه من ، بایدن یک رئیس جمهور عالی خواهد بود زیرا او به COVID-19 علاقه نشان می دهد ، و این باعث آرامش من می شود که بدانم رهبر ما این ملت از مردم این کشور زیبا محافظت خواهد کرد.