بهترین مدلهای کرم لایه بردار پوست از نگاه مصرفکنندگان کدامند؟

آلفا هیدروکسی اسید ها (AHA)، رتینوئید ها از ترکیبات شیمیایی موجود در این محصولات هستند که کار اصلی لایه برداری بر عهده آن هاست. کرم لایه بردار ، روی پوست تا چند وقتی باعث پوسته پوسته شدن پوست میشه ، چون داره لایه های مرده سطح پوست رو بر میدار .

من تازه خریدم کنار بینیم داره پوسته پوسته میشه و میسوزه تغییری هم حس نمیکنم… لایه برداری از پوست، یعنی از بین بردن لایه رویی سلول های پوستی و ایجاد لایه ای تازه و نو از سلول هایی که قبلا در زیر قرار داشتن و یا کمک به سلول سازی و تحریک سلول های جدید پوستی که دیگر مشکلات پوستی قبلی روی اونا وجود نداره و در واقع، سالم و شاداب هستن. در پوست خشک شما احساس کشیدگی می کنید همچنین در پوست خشک ، خطوط ریز زیاد وجود دارد ، در بعضی نقاط دانه های ملتهب قرمز و پوسته پوسته شده از ویژگی های پوست خشک است.

لایه برداری به معنای واقعی کلمه باعث از بین رفتن سلولهای مرده پوست می شود تا سلول های جدیدتر رشد كنند. هنگامی که این ترکیب روی پوست استفاده میشود، با لایه بالایی اپیدرم واکنش داده و باعث تجزیه سبوم و دیگر موادی که به سلولهای مرده پوست متصل هستند، میشود. از لایه برداری روی پوست خشک خودداری کنید ، زیرا پوست را به شدت خشك مي كند.گلیکولیک اسید به از بین بردن سلولهای مرده روی سطح پوست و به گردش سالم آنها کمک می کند. اسید گلیکولیک به دلیل اسیدیته بودن و قدرت نفوذ بالا یک لایه بردار عالی به شمار میآید.

این محصول یک شوینده عمقی با خاصیت لایه برداری شیمیایی و فیزیکی پوست است. اگر از کرم لايه بردار بدون SPF (ضد افتاب) استفاده می کنید ، حتماً بعد از آن ضد آفتاب بزنيد، زیرا لایه بردارهای شیمیایی حساسیت پوست را به آفتاب افزایش مي دهند. همچنین در طول روز از مصرف کافی و صحیح ضدآفتاب با SPF بالای ۵۰ به هیچ وجه کوتاهی نشود. یکی از بهترین درمان ها برای از بین بردن جای جوش ها و برطرف کردن اسکارها، استفاده از محلول ها و کرم های لایه بردار هستش که در اینجا، روش انتخاب بهترین نوع اونا رو براتون بازگو می کنیم و در آخر هم، چند کرم لایه بردار مناسب رو بهتون معرفی می کنیم، پس با ما همراه کرم لایه بردار برای جای جوش نی نی سایت باشین.