بهترین محل نصب ردیاب آهنربایی کجاست؟

همچنین شخصی سازی اپلیکیشن امکان ردیابی چندین خودرو را همزمان ممکن می کند. این ردیاب قوی ترین و پیشرفته ترین ردیابی است که نیاز به نصب و سیم کشی ندارد، دارای باطری پرقدرت داخلی 10000 میلی آمپر می باشد که با یکبار شارژ قادر است باتوجه به نوع استفاده تا 40روز بصورت آنلاین پشت سرهم کار کند, در حالت استندبای تا 3 ماه کار می کند. اگر به دنبال ردیاب بدون سیم کشی و مقاوم هستید بدون شک ردیاب آهنربایی 30 روز شارژ مناسب است. هنگام دریافت ردیاب مگنتی (آهنربایی) st-905، دفترچه راهنما، کابل شارژر و کیف حمل دریافت خواهید کرد.

ردیاب مگنتی زدکا مدل ایکس 509 یکی از بهترین مدل ردیاب های شارژی و سیار و قابل حمل است که قابلیت مگنتی یا آهنربایی اون باعث شده است بتوان در ردیابی وسایل نقلیه از اون استفاده کرد. مدل اول به صورت مگنت و آهنربایی هستند که فقط به خودرو متصل می شوند و معمولا از باتری با زمان نگهداری شارژ بالا بهره می برند. درمیان تمامی مدل های ردیاب که امروزه در بازار موجود شده است ، ردیاب های مگنتی و آهنربایی به دلیل نصب ، حمل و جاسازی آسان مورد توجه قرار گرفته اند.

قابلیت تعریف چند کاربر نیز از امکانات قابل توجه آن است. با توجه به اینکه 15 عدد ردیاب سفارش میدهید شامل تخفیف در خرید جی پی اس هم میشوید. چندین مدل مختلف از ردیاب مگنتی در بازار وجود دارد که متناسب با نیاز خود می توانید هر کدام از آن ها را خریداری نمایید. انواع ردیاب هایی که برای وسایل نقلیه مختلف مانند قایق، دوچرخه، موتور و یا خودرو استفاده می شود نیاز به اتصال سیم کشی به وسیله موردنظر دارند که علاوه بر هزینه خرید ردیاب، باید هزینه نصب و زمانی برای نصب آن نیز در نظر گرفت.

چه سیمکارتهایی بر روی ردیاب آهنربایی خودرو جی آر 800 نصب میشود؟ ردیاب آهنربایی ردیاب نظامی میکروفن G907 به اندازه کافی کوچک است که در هر جای خودرو یا هر وسیله ای دیگر جاسازی و براحتی پنهان شود. همه این قابلیت ها در کنار یکدیگر ردیاب مگنتی را به یک انتخاب ایده آل تبدیل کرده است. به این معنی که می توانید صدای محیط را در لحظه بشنوید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نصب ردیاب مگنتی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.