بررسی مزایا و نتایج شرکت در جلسات مشاوره سئو

بررسی مزایا و نتایج شرکت در جلسات مشاوره سئو

 

ببینید دوستان خیلی وقتها با کسبوکارهایی روبرو شدم که داشتم برای اونها کار مشاوره و یا سئو رو انجام میدادم و به من میگفتند که آقای ساعدی ما اصلا برامون مهم نیست که روی این عبارت فروش و یا حتی ترافیک داشته باشیم؛ ما فقط این رو میدونیم که اگه روی این کلمه و یا عبارت روی خط اول گوگل باشیم، بین رقبای خودمون خیلی اعتبارمون بالا میره و من در اونجا هیچ حرفی رو نمیتونستم و نمیخواستم بزنم چون که دلیل بودن اونها در صفحه اول چیز دیگهای بود و نه جذب ترافیک هدفمند و دیدهشدن در گوگل. بنابراین یکی از نتایج قطعیِ بودن در صفحه اول برای هر کسبوکاری، جذب ترافیک هدفمند بیشتر برای اون کسبوکار خواهد بود. اما به این توجه داشته باشید که نتایج پایین(از 3 به بعد) هم کلیک دارند و اونها هم ترافیک هدفمند رو برای شما دریافت میکنند. اینکه چه کلمه ای انتخاب کنید که هم ورودی هدفمند بسیاری را روانه سایتتان کند و هم در کوتاه ترین زمان بتواند سایت شما را به صفحه اول گوگل برساند کار آسانی نیست و یک پروسه کاملا تخصصی است. مشاوره سئو باید طبق تجربه ی خود بتواند با یک بررسی سایت صفحات برتر و با ارزش تر سایت را یافته و صاحب وب سایت باید بیشتر تمرکز خود را بر روی کدام یک از صفحات قرار دهد.

 

انتخاب درست کلمات کلیدی رمز موفقیت سایت شما خواهد بود اما اینکه بدانید چه جور کلماتی را انتخاب کنید و از چه راهی آن ها را بیابید نیاز به مشاوره رایگان سئو دارد. باید بدانید که سئو، مجموعه ای از فعاليت ها در حیطه طراحی سایت، تولید محتوا و تعیین نوع محتوا است که توسط ما انجام میگیرد تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کنیم. افراد نیمه حرفه ای نیز وجود دارند که در تعیین استراتژی seo سایت به مشکل خورده اند و نیازمند مشاوره سئو هستند. • هزینه سئو سایت برای رسیدن به رتبه اول گوگل چقدر است؟ اما چنین تصوری از اساس اشتباه است و توصیه می کنیم که در این باره بیشتر فکر کنید.مشاوره حقوقی می تواند دیدگاه شما را نسبت به مشکل حقوقی تان، تغییر دهد و راهکارهای بهتری برای حل آن به شما بدهد. یکی از این 3 مورد زمانی است که هنوز طراحی سایت انجام نشده، این بهترین زمان برای دریافت مشاوره رایگان سئو می باشد.

 

در این حالت با دریافت مشاوره رایگان سئو می توانید بهترین استراتژی را برای وبسایت خود اتخاذ نمایید و سایت خود را به صورت ساختاری بهینه سازی کنید. در واقع، بهینهسازی سئوی خارجی، شامل شناسایی فرصتهای بکلینک و پیشنهاد کسب و کار به دایرکتوریهای آنلاینِ محلیست که این امر به بازدید بیشتر سایت و همچنین اعتبار سایت نیز کمک میکند. حتی دیده شده است که در ازای خدمات هزینه های کلانی نیز از شما طلب می کنند. دوستان وقتی شما در صفحه اول گوگل باشید، سایتتون بهصورت اتوماتیک بیشتر از بقیهی سایتها دیده میشه. وقتی که شما در صفحه اول گوگل باشید و بیشتر هم دیده بشید، خُب طبیعتا احتمال کلیک شدن روی شما بیشتر هست و طبق آمارها نتایج اولیه و در واقع 3 نتیجه اول، بیشترین کلیک رو به خودشون اختصاص میدن و میشه گفت 70 تا 80 درصد کلیکها مربوط به 3 نتیجه اول هست. ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که بتوانید یک مشاور سئو سایت حرفه ای را از دیگر مشاوران تشخیص بدهید تا هم در وقت و هم هزینه سرمایه گذاری شما صرفه جویی صورت بگیرد. همین زمان کلیدی هست که این دوستان انگیزه خودشون رو به راحتی از دست میدن و سایت و فعالیت برای اون رو میزارن کنار و ممکن هست برای شما هم اتفاق بیفته!

 

در این مقاله قصد دارم تا 4 مورد از مزایای رسیدن به صفحه اول گوگل رو توضیح بدم. مزایای مشاوره رایگان سئو چیست؟ در اینجا سئو سایت می تواند پاسخ مناسبی باشد. • با وجود انجام فعالیت های سئو بر روی سایت من چرا رتبه مناسبی کسب نکرده ام؟ مشاوره رایگان سئو معمولا در 3 زمان مختلف می تواند انجام شود و در هر زمان بسته به شرایط و موقعیت سایت شما مشاوره رایگان سئو انجام خواهد شد. فرض کنیم که شما در مراحل اولیه راهاندازی یک وب سایت هستید، در این شرایط یک مشاوره سئو میتواند به شما در انتخاب اسم سایت، شرکت ارائه دهنده هاست و دامین، شرکتهای طراح وبسایت و همچنین امکانات مورد نیاز برای یک سایت، با توجه به اهداف شما کمک کند. اما گاهی برای کسب و کار کوچکی وبسایت طراحی شده است اما سئو سایت جهت توسعه و پیشبرد آن صورت نگرفته، در این شرایط مدیر وبسایت نیاز به مشاوره رایگان سئو دارد تا سایت خود را به وضع مطلوبی برساند. البته که اینطور نیست و بهبود رتبه فقط یکی از تعهدات این افراد است. چرا که گوگل که بهترین سایت دنیاست و یکی از معتبرترین وبسایتهای جهان به حساب میاد، شما رو در عبارتی روی صفحه اول خودش قرار داده و پس دیگه صحبتی روی اون مورد باقی نمیمونه.

 

اینجا کلیک کنید