انواع لوله و کاربرد هرکدام در ساختمان سازی

دیگر این سقف کاذب، تایل های یو پی وی سی بوده که جنبه دکوراتیو دارد و می توان گفت نسبت به دیگر انواع محصول از قیمت بالاتری برخوردار است. آنطور که از گزارشها برمیآید تداوم ثبات قیمتها در بازار آهن همچنان ادامه دارد و پارامترهای داخلی و خارجی که تعیینکننده نوسانات قیمت آهن است اثربخشی خود را از دست دادهاند و به طور کلی میتوان گفت بازار کمتحرک است. این سقف کاذب از مشتقات اصلی نفت تشکیل شده و امروزه برای مصارف تجاری به صورت گسترده استفاده میشود. با این وجود باید بدانید این متریال کاملا با محیط زیست سازگار بوده و به دلیل ظاهر شیکی که دارد جایگزین بسیار مناسبی برای سقف های کاذب قدیمی می باشد.

بازار ارز نیز کماکان در مسیر کاهش قیمت قرار دارد و اخیرا به صورت روزانه با نوسان کاهشی روبهرو است، به طوری که روز گذشته هر دلار آمریکا در بازار آزاد به قیمت ۳۰ هزار و ۲۳۰ تومان به فروش رسید. قیمت نبشی و نادانی نیز در کنار ثبات نسبی حاکم در برخی مبادی، کاهش قیمت ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومانی را در بیشتر شرکتها تجربه کرد. به گزارش آهن پرایس قیمت میلگرد در روز گذشته در برخی مبادی فروش ثبات قیمت داشت اما در عمده شرکتها با کاهش ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومانی عرضه شد.

این سقف ها به صورت رنگ شده و یا روکش pvc عرضه میشود که انتخاب آن بر عهده مشتری می باشد. لوله آلومینیومی برحسب کاربرد آن در سایزها، ضخامتها و آلیاژهای گوناگونی تولید میشود. ورق شیروانی طرح سفال ازتغییر فرم ورق های گالوانیزه بساخته میشود. این ورق ها از نظر کیفیت یکی هستند و تنها از نظر فرم دهی و شکل کار با هم تفاوت دارند.

قیمت پروفیل و انواع لوله نیز غالبا بدون تغییر بود و تنها کاهش ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومانی در چند شرکت مشاهده شد. ورق طرح سفال پالرمو: این نمونه ورق های شیروانی طرح سفال به ورق های سوئدی و ژاپنی نیز گفته می شود. مواد استفاده شده در تولید این محصولات، بسیار مقاوم در مقابل ترک و شکستگی می باشند. بررسی های دقیق ، کنترل های پیاپی از مواد اولیه تا نحوه و نوع بسته بندی محصولات نهایی، باعث گردیده تا اعتماد به تولیدات تضمینی بر عملکرد حرفه ای روتنگران پارسه باشد از اینرو روتنگران پارسه محصولات خود را به مدت 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش مینماید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد لوله فولادی سیاه بدون درز قیمت لطفا به بازدید از وب سایت ما.