انواع ردیاب حیوانات و نکاتی که قبل از خرید ردیاب باید بدانید

در این صورت شاید زمان کافی برای کنترل رفتار حیوان خود در منزل نداشته باشید. به این ترتیب، می توانید با خیال راحت به سر کار بروید و نگرانی از بابت حیوان خانگی خود نداشته باشید. ردیاب قلاده ای سگ به راحتی قلاده ی خود سگ خواهد بود و مزاحمت و حساسیتی برای حیوان خانگی شما ایجاد نخواهد کرد. رایج ترین ردیاب حیوانات، جی پی اس قلاده ای است. اولین نکته ای که در خرید ردیاب باید به آن توجه داشت، پشتیبانی و دقت جی پی اس است. یکی دیگر از نکاتی که برای خرید ردیاب سگ و گربه مورد توجه قرار میگیرد، مدت زمان استفاده از ردیاب است.

اگر حیوان خانگی شما یک پرنده است، شاید نیازی به خرید ردیاب حیوانات 10 روزه نداشته باشید، بنابراین برای شما مقرون به صرفهتر است تا با صرف هزینهایی کمتر به سراغ خرید مدل 10 ساعته بروید. در تولید این نوع ردیاب به استفاده از تکنولوژی های LBS و A-GPS نیز پرداختهشده است تا فرایند مکانیابی با دقتی بالا انجامشده و حتی در صورت نبود پوشش دهی مناسب شبکه ارتباطی امکان ردیابی برای شما فراهم باشد. اما مراقبت از این کوچولوهای دوست داشتنی یک راه حل دارد: ردیاب حیوانات یک دستگاه کوچک و کم حجم است که روی قلاده و گردنبند حیوان نصب میشود و میتوان رفت و آمد آنها را رصد و حتی یک حصار جغرافیایی برای آنها تعریف کرد.

اگرچه این حیوانات بامزه اکثر اوقات در کنار صاحب خود می مانند اما یک ملخ یا پروانه به راحتی می تواند حواس آن ها را پرت کرده و موجب گم شدنشان بشود. در این صورت علاوه بر اینکه جلب توجهایی برای حیوان نخواهد داشت، دور از دید دیگران نیز خواهد بود. همچنین با جهش، پرش و دویدن حیوان از محل خود خارج نخواهد شد و بنابراین مطمئن خواهید بود که GPS شخصی NG160 در محل خود قرار دارد. در غیر اینصورت در کوتاهترین زمان، حیوان مورد علاقه خود را از دست خواهید داد.

این امر کاملا در اختیار شما قرار دارد؛ اما زمانی که تصمیم به نگهداری از حیوانات خانگی میکنید، باید بدانید که کار بسیار سختی پیش رو خواهید داشت. مشابه با دیگر محصولات موجود در مجموعه جی پی اس خودرو، برای ردیاب شخصی GR600 نیز بازه زمانی یکسالهای بهمنظور گارانتی و پشتیبانی خدمات پس از فروش در نظر گرفتهشده است. البته میزان توجه و زمانی که برای یک نوع حیوان صرف می کنید با حیوان دیگر متفاوت خواهد بود.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ردیاب حیوانات زیر پوستی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.