انتخاب قالب مناسب پس از خرید دامنه برای وبسایت

 

اهمیت خرید قالب و دامنه مناسب برای سئو

پس از خرید هاست و دامنه برای وبسایت خود، اگر بهترین قالب ورد پرس بهینه سازی شده برای سئو را انتخاب نمایید، می توانید به مقاصد مهم و ضروری ای مانند: 1- کمک در تبدیل بازدید کنندگان به مشتری های وفادار. 2- بهینه بودن موتور های جستجو. 3- بهینه بودن مهارت های بازاریابی دست پیدا نمود. از همین رو برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق، انتخاب بهترین قالب ورد پرس از نظر سئو بسیار حائز اهمیت می باشد.

بهترین قالب ورد پرس از نظر سئو

وردپرس دارای قالب های رایگان و غیر رایگان مختلفی می باشد که هر شخص مطابق با سلیقه و نوع فعالیت وب سایت یکی از آن ها را انتخاب می نماید. قالب ها در دسته بندی هایی مانند: فروشگاهی، خبری، شرکتی، چند منظوره، وبلاگی و … موجود بوده و قابل دریافت می باشند. انتخاب یک قالب بهینه شده که شامل کدنویسی صحیح قالب، بارگیری سریع قالب، طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو، بروز رسانی منظم قالب، سازگاری با افزونه های سئو و سازگار با مرورگر های مختلف باشد، باید اولین اقدام برای بهبود یافتن و بهینه سازی سایت باشد تا بتوان محتوای موجود در وب سایت را به راحتی در دسترس ربات های موتور جستجو قرار داد.

مفهوم قالب ورد پرس سئو شده چیست؟

قالب بهینه شده ورد پرس از نظر سئو می بایست دارای ویژگی های زیر باشد:

آپلود و بارگیری سریع:

آپلود و بارگیری سریع قالب از مهم ترین فاکتور های رتبه بندی در گوگل بوده و تحقیقات نشان داده که اگر سایت شما بیش از سه ثانیه طول بکشد، حدود 40 درصد افراد قبل از بارگذاری، سایت شما را ترک نموده و نرخ پرش سایت را افزایش می دهند. این امر تاثیر منفی زیادی بر روی رتبه سایت خواهد گذاشت.

طراحی و تجربه کاربری:

ظاهری باکیفیت و حرفه ای در یک قالب ورد پرس سئو شده شاید در گذشته چندان مهم و ضروری به نظر نمی رسید، ولی از زماین که گوگل با رونمایی و آپدیت الگوریتم های جدید، اهمیت رفتار کاربران را افزایش داده، اهمیت تجربه و طراحی کاربری در سئو نیز به شدت افزایش یافته است. به طور کلی قالب مورد نظر شما باید از نظر ظاهری به خوبی طراحی شده باشد و از نظر دسترس پذیری نیز کاربران را با مشکل مواجه نسازد.

کد نویسی بهینه شده:

سال هاست که  استاندارد های کدنویسی در سطح وب بارها و بارها تغییر نموده است و به عنوان مثال کد هایی مانند html و css که در طراحی قالب ها به کار برده می شده تبدیل به کد های html5 و css3 شده است و یا دیگر مثل گذشته که در قالب های ورد پرسی و غیر ورد پرسی از کد های iframe و flash استفاده می شده، خبری نیست. بنابراین اغلب موتور های جستجو، امروزه به وجود این کد ها در سایت حساسیت داشته و ممکن است به خاطر آن وب سایتتان جریمه شود. در نهایت، کد های قالب شما باید به دست کد نویس های حرفه ای نوشته شده باشد تا بر طبق استاندارد های w3school دارای خطایی نباشد.

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید: آدرس تامبلر و ردیت

سرعت سایت:

سرعت سایت به نوعی زیر دسته ux است، ولی با توجه به اهمیت بالای این موضوع می بایست قالب بهینه شده ورد پرسی شما در حالت پیش فرض از سرعت مناسب و بالایی برخوردار باشد. سرعت سایت و قالب را می توان به کمک ابزار gtmetrix بررسی نمایید.

معرفی چند قالب سئو شده ورد پرس

در زیر به معرفی چند قالب سئو شده ورد پرس اشاره خواهد شد:

1.     قالب ورد پرس avada

2.     قالب the7

3.     قالب سئو شده Jupitor X

4.     قالب فروشگاهی سئو شده فلت سام FlatSome

5.     قالب ورد پرسی چند منظوره سئو شده BeTheme

6.     قالب صحیفه sahifa

7.     قالب enfold