آموزش کامل سئو خارجی و تکنیک های آن در لینکسازی خارجی

این قابلیت در Disavow Tools که در Search Console موجود می باشد . این قابلیت باعث می شود تا سرعت سایت در تلفن های همراه چندین برابر افزایش یابد و این دلیل بر افزایش بازدید کننده است . این کار شما را یک فرد متخصص جلوه می دهد و باعث شهرت شما در میان کاربران می شود. در حقیقت ، اگر به صفحه شما هیچ لینکی داده نشده باشد، تعیین اعتبار هر صفحه وب برای گوگل تقریباً غیرممکن است؛ در این شرایط مهم نیست که محتوای صفحه چقدر مفید، تازه یا عمیق باشد. برای مثال صفحه هایی که در منوی اصلی سایت هستند معمولاً با اعتبار ترین صفحه های آن دامنه هستند. سایت های فعال در زمینه فروش رپورتاژ آگهی و یا بک لینک معمولا به سایت های زیادی علاوه بر سایت شما لینک داده اند و همین مورد موجب کاهش ارزش و اعتبار این گونه از لینک سازی ها می شود.

فعال بودن در رسانههای اجتماعی، واقعاً کمکی به پدیدار شدن در صدر جستجوهای محلی نمیکند. بهینه سازی سایت برای سئو خارجی به این معناست که شما باید راهی را انتخاب کنید که هم کاربران و هم موتورهای جستجو سایت شما را از نظر اعتبار ، اقتدار ، محبوبیت و مرتبط بودن ببینند . کمی وقت بگذارید و Google از آنها برای شما مراقبت خواهد کرد. باید با کسانی تماس بگیرید که زمینه فعالیت آنها با شما یکسان باشد. اگر صفحه تنها برای پول درآوردن فعالیت داشته باشد، آن صفحه اسپم است. فیسبوک، توئیتر، لینکدین و گوگل پلاس از جمله صفحاتی هستند که فعالیت در آنها برای گوگل مهم است و امتیاز به همراه خواهد داشت. شما سایتی در زمینه بررسی لوازم دیجیتال دارید وبسایتی دیگر که در زمینه ی فروش لوازم دیجیتال فعالیت می کند به شما لینک می دهد این لینک به صورت طبیعی ایجاد شده است. شامل فعالیت هایی است که در خارج از وب سایت برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو انجام می شود .

شبکههای اجتماعی از بهترین مکانها برای برندسازی و تبلیغات به حساب میآیند. این روشها جزو روشهای کلاه سیاه سئو حساب میشوند و گوگل در صورت تشخیص وبسایتهای بکلینک دهنده و گیرنده را جریمه میکند. در شرایط عمومی اگر وبسایتی به شما با لینک اشاره کرده باشد یک لینک خارجی به حساب می آید. لینک های ساخته شده از طریق دسترسی به وب سایت شما می آید . یک چاقوی سوئیسی که هم خطرناک است هم می تواند سبب برد شما در رقابت یا حذف دائمی شما در نتایج گوگل شود. این نکته را در نظر بگیرید که اگر این سایت، کیفیت خوبی داشت، به خودی خود رتبه خوبی در نتایج داشت و نیازی به بک لینک از طرف شما نبود. در ابتدا سئو داخلی را تشریح و سپس 20 نکته و راه حل اساسی را که هر شخصی که صاحب سایت می باشد، باید بداند را به صورت مختصر بیان کردیم.

حال این نکته را باید بدانید، که مجموع سئو داخلی و سئو خارجی از روش های سئو کلاه سفید می باشد. با توجه با علاقه گوگل به سایتهای بوک مارک مثل RateitAll و Shvoongو Kaboodle ، کافی است آخرین صفحات ایجاد شده درسایت خود را در این سایت ها قرار دهید. سئو خارجی سایت به اقداماتی که خارج از وبسایت شما انجام می شود تا در نتایج صفحات موتورهای جستجو تاثیر بگذارد گفته می شود. اما در سئوی داخلی اقداماتی را در داخل سایت انجام می دهیم مانند تولید محتوا،لینکهای داخلی،تحلیل کلمات کلیدی،استفاده از تگ ها و … در سئو خارجی اقداماتی را در خارج از سایت خود انجام می دهیم اقداماتی مانند لینک بیلدینگ،فعالیت در شبکه های اجتماعی سئو خارجی گفته می شود. سایت های بزرگ و معتبری مانند دیجی کالا از این روش استفاده میکنند تا هم محصولات جدید را به مشتریانشان معرفی کنند هم ترافیک سایت را بالا میبرند.

همین کار را میتوانید از طریق آپلود کردن ویدئو در سایتهایی مانند آپارات و یوتیوب، انجام دهید. در پایان به یاد داشته باشید که برای بهینه کردن سایت خود باید از سئو off page و سئو داخلی همزمان و در یک راستا استفاده کنید. گوگل پنگوئن (Google Penguin): الگوریتم گوگل برای مبارزه با سایت های خاطی که از روش های لینک سازی کلاه سیاه استفاده می کنند. الگوریتم گوگل پاندا (Google PAnda): الگوریتم مبارزه با محتوای کپی. البته اگر هم از عبارات اشتباه و نامناسب در anchor text استفاده کنید هم دچار مشکل می شوید و گوگل در شناسایی کلمه کلیدی آن صفحه دچار مشکل می شود. برای بررسی بک لینک و کیورد ریسرچ باید از ابزار های سئو Ahrefs و گوگل کیورد پلنر استفاده کنید. به مجموعه اقدامات داخل سایت برای ایجاد ارتباط بهتر با کاربر و موتورجستجو سئو داخلی گفته می شود. فرق سئو داخلی و خارجی در انجام کارها در داخل و خارج سایت می باشد.

سئو به صورت کلی به سه بخش تقسیم می شود: سئو داخلی (On page SEO) سئو خارجی (Off page SEO) و سئو تکنیکال (Technical SEO). که در دایرکتوری های آنلاین,انجمن ها,کامنت ها و یا به صورت یک پست مهمان با لینک anchor text ساخته شده است. این لینک ها اگر بصورت اصولی و درست و در مدت زمان بلند مدت ساخته شوند می توانند تاثیر گذار باشند. در وبسایتهای مختلف راههای زیادی را برای این منظور پیشنهاد میکنند اما همه آنها مسیر مناسبی را برایتان ایجاد نمیکنند به همین دلیل باید به دنبال روشهای اصولی باشید. شما برای کمپین بالا یک اشاره مستقیم به برند خود میکنید و به کلمه کلیدی اصلی مورد توجه اشاره میکنید و در محتوای تولید شده خود نیز سایر سایتهای برند در حوزه روسری را در محتوای خود نام میبرید . با به اشتراک گذاشتن عکس در وب سایتهای اشتراکگذاری عکس و قرار دادن لینک سایت خود در زیر آنها ، توجه کاربران را جلب میکنید. اجرای این نوع ساخت لینک به صورت دستی است شما از مشتریان خود یا کاربران خود می خواهید که مقاله ی شما را به اشتراک بگذارند. اشتراک تصویر راهی آسان برای تبلیغ سایت شما، بدون محتوای متنی است.