آشنایی با انواع مولتی استایل

این ورق ها دارای مزیت وزن کم، سادگی در حمل و نقل، سهولت در برش و تنوع وسیع در طرح و رنگ هستند. برای اینکه یک تابلو مولتی استایل ساخته شود لازم است برای محکم تر شدن ، از یک ورق پلکسی در زیر کار استفاده نمود . ورق های مولتی استایل در چاپ مولتی استایل طلایی و نقره ای دارای ویژگی پشت چسب دار و بدون چسب هستند که بسته به نوع محیط می توان از هر کدام استفاده نمود.

به همین دلیل از چاپ مولتی استایل طلایی و نقره ای می توان برای امور مختلفی استفاده نمود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید مولتی استایل ها در ضخامت و ابعاد مختلفی به فروش می رسند که محبوب ترین شان ضخامت ۳۰۰ میکرون تا یک میلی متر را دارد. ۱۲۰ سانتی متر جزء محبوب ترین ابعاد این عنصر به حساب می اید.

از این مدل ورق ها می توان در کارهای کوچک و لیزر مولتی استایل بزرگ استفاده کرد. ورق مولتی استایل،درواقع نوعی پلاستیک مستحکم با رویه ای شبیه فلز است.معمولا از دو لایه تشکیل شده که لا یه ی اول پلاستیک و لایه ی دوم رویه ی آلومینیومی در طرح و رنگ های مختلف.پرکاربردترین رنگ ها طلایی،نقره ای و مسی است. ورق مولتی استایل یکی از انواع ورق های پلاستیکی به نام (Acrylonitrile Butadiene Styrene) است ، که با لایه ای طرح دار روکش شده است و جنسی شبیه به فلز دارد، یکی از کاربرد های ورق مولتی استایل پوشش دهی سطح میباشد که به دلیل مقاومت بالا از آن استفاده می شود.

تایل مولتی استایل یکی از انواع ورق های پلاستیکی می باشد که با لایه ای طرح دار روکش شده است. نوع طلایی و نقره ای آن پر مصرف تر از انواع دیگر می باشند. یکی از این ترفندها استفاده از مولتی استایل بود که در این مقاله مفصلا در مورد آن به بحث پرداختیم . با چاپ مولتی استایل طلایی و نقره ای و ویژگی های آن در این مقاله آشنا می شویم. نفوذ رطوبت و آب باعث کاهش مقاومت آن می شود. جذابیت، انعطاف پذیری و مقاومت بالای ورقهای مولتی استایل باعث شده است تا در موارد مختلفی هم چون امور تزئینی کاربرد داشته باشد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مولتی استایل شیراز لطفا به بازدید از وب سایت ما.