کاملترین بودجه بندی فیزیک کنکور⭐ رشته تجربی و رشته ریاضی⭐

اگر میخواهید بازدهی خود را به بالاترین حد ممکن برسانید یک جلسه مشاوره رایگان برایتان درنظر گرفته ایم که میتواند مسیر کنکوتان را عوض کند. درضمن در کنار مطالعه این مقاله یک مشاوره تخصصی هم برای شما در نظر گرفته ایم آن هم به صورت کاملا راااایگان. دوستانی هم که مدت زمان کوتاهی تا کنکور زمان دارند توصیه میکنیم مقاله مهمترین مباحث ادبیات کنکور را مطالعه کنید و از یک مشاوره تخصصی در ادبیات هم بهره مند شوید. در تصویر بالا وضعیت نامطلوب داوطلبان را در پاسخگویی به تست های ریاضی کنکور در رشته تجربی میتوانید مشاهده کنید. موسسه حرف آخر 15 درصد از کل کنکور را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد منبعی که فقط با پرداخت هزینه پستی با استفاده از آن در 6 روز 15 درصد از کنکور خود را میتوانید مطالعه کنید. افزایش درصد ریاضی آزمون و کنکور از معضلات بسیاری از دانش آموزان است و باعث شده هزینه های گزافی را برای منابع پرداخت کنند اما قبل از حل هر مشکلی باید ریشه آن را پیدا کرد و به یاد داشته باشید که با هزینه کردن بی هدف چیزی حل نخواهد شد.

این پکیج در حال حاضر رابگان است و شما تنها با پرداخت هزینه پست و تولید به مبلغ 35000 میتوانید آن سایت حرف آخر را دریافت کنید. در این جلسه به صورت کامل کارشناسان تحصیلی ما مشکلات آموزشی شما را خواهند شنید و به صورت کامل بهترین راهکار ها را به شما ارائه خواهند داد که مشکلات خود را حل کنید. تصاویر بالا قسمتی از عکس نازنین منتظری دختر استاد منتظری در حال ارائه آزمایش جذاب خود در مورد بطری و شمع میباشد و این نوجوان نخبه باعث افتخار ایران و حرف آخر شده است. اما به سراغ اصلی کاری بیاییم یعنی بودجه بندی فارسی کنکور که به صورت بالا میباشد. دینی کنکور یکی از درس های عجیب و غریب میباشد که علت این امر هم آمار جالب در این درس است. یکی زبان بود که زمان کم آوردم و نتونستم به 5 تا تست اصلا نگاه کن مو یکی هم برای شیمی این اتفاق برام افتاد. همانطور که اشاره شد ادبیات از 6 مبحث تشکیل شده است که به ترتیب از واژگان ، املا ، آرایه های ادبی ، تاریخ ادبیات ، زبان فارسی و قرابت معنایی تشکیل شده است.

زبان انگلیسی: در میان داوطلبانی با رتبه ی زیر 1000 کشوری کمترین درصد 17/4 درصد است و 74 نفر به درصد 100 رسیده کلیک کنید اند. دین و زندگی : در میان داوطلبان با رتبه ی زیر 1000 کمترین درصد دین و زندگی 32 درصد و فقط 1 نفر آن را 100 زده و میانگین درصد این داوطلبان 71/7 درصد است. با تغییر کنکورهای سال های اخیر و افزایش میانگین درصد ها، روال کار کمی تغییر کرده است. با بررسی کارنامه های سال های اخیر به خصوص سال 97 می توانیم به این نتیجه برسیم که قبولی با میانگین 50 درصد دروس در رشته دندانپزشکی سراسری احتمالی خیلی ضعیف یا شاید غیر ممکن را دارد. فیزیک: در میان این گروه از داوطلبان که رتبه زیر 1000 کشوری کسب کرده اند کمترین درصد 31/2 درصد است و 24 نفر به درصد 100 رسیده اند و میانگین کل این گروه 77/6 درصد است. در گام بعدی بررسی میکنید که برای رسیدن به رشته دلخواهتان در دانشگاه مورد نظر آخرین رتبه ی قبولی در سال قبل چهقدر بوده و چه درصد هایی لازم است کسب کنید.

میانگین درصدهای دروس داوطلبان زیر 1000 کشوری تقریباً 76 درصد است. میانگین درصد این داوطلبان 76/3 درصد است. زمین شناسی: بدلیل کم اهمیت بودن این درس در پذیرش رشته های پرطرفدار و حتی عدم تاثیر در قبولی دندانپزشکی و پزشکی درصد داوطلبان خیلی کم است در میان داوطلبان با رتبه ی زیر 1000 کشوری، کمترین درصد 6/6- است که تعداد کسانی که این درس را منفی زده اند 658 نفر بوده است و کسی 100 درصد نزده است و بیشترین درصد 78/7 درصد است و میانگین کل فقط 7 درصد است. شیمی: در میان این گروه کمترین درصد 31/4 است و کسی به درصد 100 نرسیده است و بالاترین درصد 92/2 درصد بوده است و میانگین کل این داوطلبان در این درس 68/2 درصد آموزش پایه دوم ابتدایی می باشد. این آمار و ارقام شاهد و گویای همه چیز است که برای قبولی در دندانپزشکی سراسری به میانگین درصد بالای 50 نیاز دارید. آیا با میانگین 50 درصد دروس می توان دندان پزشکی قبول شد؟

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با حرف آخر دهم وب سایت خود باشید.