کانکس پیش ساخته

کانکس پیش ساخته

کانکس پیش ساخته

کانکس ها را می توان جزو بهترین و البته ایده آل ترین فضاهای آماده دانست که می توان در آن مستقر شد. کانکس پیش ساخته دسته ای از این تولیدات است که می تواند فرآیند انتخاب و خرید را برای شما عزیزان ساده تر نماید. قیمت مناسب و البته سهولت در استفادهُ عامل مهمی می باشد که باعث شده تا این دسته از کانکس ها در بین خریداران محبوب باشند.

ما در ادامه این متن مروری بر این تولیدات خواهیم داشت تا شما هم بهتر با آن آشنا شوید لذا اگر به دنبال خرید کانکس پیش ساخته هستیدُ حتما ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

کانکس پیش ساخته چیست؟

کانکس های پیش ساخته به آن دسته از کانکس هایی اطلاق می شود که بر اساس طرح های محبوب تولید و آماده شده اند. به عبارت ساده تر این کانکس ها بر مبنای یک طرح سفارشی تولید نشده اند. طراحی این محصولات به گونه ای انجام شده تا برای طیف وسیعی از مردم قابل استفاده باشد و بتواند نیازهای آنان را برطرف نماید.

این کانکس های پیش ساخته می توانند کاربری های متفاوتی اعم از ویلایی، انبار، مسکونی، نگهبانی و… داشته باشند که متناسب نیاز بیشتر خریداران این محصول تولید شده است. این دسته از محصولات دارای طیف ویژه ای از مشخصه های منحصر به فرد هستند که ما در ادامه بخشی از آن را برای شما عزیزان ذکر کرده ایم.

قیمت

قیمت را می توان جزو مهمترین مولفه ها در کانکس پیش ساخته دانست. در واقع این دسته از کانکس ها در مقایسه با کانکس های سفارشی دارای قیمت های نسبتا پایین تری هستند. وجود نقشه ثابت برای چنین محصولاتی باعث شده تا مشتریان بتوانند آنها را در تیراژهای بالا تولید نمایند.

 از طرفی دیگر خرید مواد اولیه در حجم بالا سبب شده است تا قیمت نهایی به میزان قابل توجهی کاهش یابد. مجموع این موارد در کنار همدیگر سبب شده تا قیمت کانکس پیش ساخته در مقایسه با سایر مدل ها کاهش یابد.

سازگاری با نیاز مشتریان

اغلب کارگاه های تولید کانکس پیش ساخته ابتدا نیاز تمام مشتریان خود برا بررسی کرده و سپس بر اساس این نیاز کانکس پیش ساخته تولید می کنند. آنها می کوشند تا انتظاراتی که بیشتر مشتریان از یک کانکس دارند را برآورده نمایند. برای مثال بیشتر مشتریانی که خواهان کانکس هستند، تمایل دارند تا حمل و نقل آسانی داشته باشد.

 به همین جهت است که سازندگان کانکس پیش ساخته سعی می کنند تا در وزن و ابعاد آن نوآوری های ویژه را به کار گیرند تا این نیاز برآورده شود.

ساختار ثابت

کانکس های پیش ساخته عموما از یک نقشه ی واحد پیروی می کنند و به همین جهت تنوع اندکی در بین آنها وجود دارد. بیشتر این کانکس ها بر مبنای یک یا نهایتا چند الگو ساخته می شوند و همین سبب شده تا ساختار بیشتر آن ثابت باشد. این فاکتور عاملی است که تا حدی قدرت انتخاب را از مشاریان سلب می کند. لذا اگر یک شخص نیازمند آپشن ویژه ای باشد، باید آن را بدان اضافه کرده و یا نقشه ای سفارسی را به سازندگان درخواست دهد.

برپایی آسان

بیشتر تولیدکنندگان کانکس پیش ساخته میخواهند محصولاتی تولید نمایند که حمل و نقل ساده ای داشته باشد تا مشتریان بتوانند در کمترین زمان ممکن آن را برپا نمایند. برخی از کانکس ها برای برپایی نیازمند لوله کشی و یا نصب در عمق زمین هستند اما کانکس های پیش ساخته عموما چنین دردسرهایی را ندارند.

 برخی از این کانکس ها نیز به صورت قطعات جدا از همدیگر تولید می شوند که مشتری می تواند آنها را به سادگی حمل و در محل مورد نظر خود با استفاده از پیچ و مهره و یا ابزارهایی که توسط فروشنده عرضه می شود ، برپا نماید.

 البته باید در نظر داشته باشید که این دسته از کانکس ها می توانند معایبی همچون مقاومت اندک و یا مواد اولیه بی کیفیت هم داشته باشند. این موضوع تا حد زیادی به تولید کننده و سابقه آن بستگی دارد. بسیاری از تولیدکنندگان برای کاهش هزینه ها، کیفیت را پایین می آورند که این موضوع در نهایت به ضرر مشتریان خواهد بود. به همین جهت قبل از خرید کانکس پیش ساخته حتما در مورد تولید کننده و وجود ضمانت نامه به همراه آن تحقیق های لازم را به عمل آورید.