خرید و فروش بک لینک دائمی باکیفیت

۳- لینکهای dofollow و nofollow.لینکهای dofollow به لینکهایی گفته میشود که موتورهای جستجو هنگام برخورد به آنها به کرول کردن لینک موردنظر میپردازند.متخصصان سئو توصیه میکنند تعداد کمیاز اینگونه لینکها بایستی در سایتها قرار بگیرد چون با افزایش تعداد این لینکها درجه و رتبه ی سئوی سایت کاهش پیدا میکند. اما در مقابل لینکهای nofollow قرار دارند که موتورهای جستجو چندان توجهی به آنها ندارند. با توجه به اهمیت بک لینکها شیوههای بسیار بدی وجود دارد که توسط صاحبان وبسایت برای به دست آوردن بکلینک دنبال میشود. اما این موضوع از منظر بک لینک چطور مؤثر واقع میشود؟ راحت ترین کار این است که تمام لینک هایتان را از این سایت بگیرید؛ اما این کار اشتباه است. از آنجایی که آنها قبلاً با موضوع یکسان مطالبی را نوشته اند احتمال اینکه برای دیدن مطلب شما بیشتر علاقه مند باشند بسیار زیاد است. گوگل طوری طراحی شده تا بتواند بهترین نتیجه ممکن را در اختیار کاربر قرار دهد .در واقع نتایج جستجو گوگل بر همین اساس مرتبط میشوند و به فاکتور های دیگری نیز بستکی دارند که یکی از اصلی ترین آنها لینک های وبسایت است.

دایرکتوریهای وب در واقع سایتهای مرجعی هستند که دیگر وبسایتهای موجود در نت را بر اساس فعالیت دسته بندی مینمایند. اگر شما یک سئو کار مبتدی هستید به طور قطع این مقاله حاضر به نام “بک لینک شبکه وبلاگ های شخصی PBN; چیستی چرایی چگونگی ساخت و تاثیر آن بر سئو” به درد شما نمیخورد. شاید به نظر برسد لینک این سایت ها فایده چندانی ندارند و کم ارزش هستند و در واقع هیچ تاثیری خاصی ، حتی تاثیر منفی هم ندارند. یعنی اگر ما پنلی تحت وب طراحی کنیم که به صورت خودکار و اتوماتیک به شما لینک دهد، شک نکنید که گوگل تشخص داده و این گونه لینک ها هیچ گونه ارزشی برای گوگل نخواهند داشت. در کل بکلینک های فروم و کامنت، از نوع نوفالو بوده و اثر بسیار کمی دارند و با اندکی آزمایش متوجه خواهید شد که اثر هر کدام از آن ها شاید به اندازه یک دهم یکی از سایت هایی که در پلن ما به فروش می رسد نباشد.

حتماً می دانید که هر نوع لینک سازی به صورت دستی، چنانچه توسط گوگل قابل شناسایی باشد، منجر به ایجاد محدودیت و یا جریمه از سمت گوگل خواهد شد. مردم علاقه به یادگیری از افرادی دارند که در موضوع مورد نظر صاحب اعتبار هستند. اگر مقاله های فوق العاده ای بنویسید، مردم به صورت طبیعی به آن ها لینک می دهند. ممکن است بعضی بگویند: «دایرکتوری بک لینک طبیعی نیست و لینک های آن ساختگی است». لازم به ذکر است ، تعداد بسیار زیادی از پروکسی ها در سطح وب وجود دارند و این موارد ذکر شده یک تنها مثال بودند. در مرحله ی بعد شروع به تقویت صفحات مرحله ی اول می کنیم. من در سال ۲۰۱۲ سئو را شروع کردم، درست زمانی که الگوریتم پنگوئن روی کار بود و به این ترتیب لینک های اسپم بسیار زیادی را پاک کردم. بک لینک به عنوان یک لینک خارجی شناخته می شود که سایت دیگری در جایی از محتوای خود به وب سایت شما لینک می دهد.

این نوع لینکها به supplemental links یا لینک های مکمل معروفند.خرید چند بک لینک ( به دو صفحه مختلف از سایت شما ) از یک وبسایت معتبر ، فوق العاده با ارزش است و به گوگل نشان می دهد که سایت شما از اعتبار خوبی برخوردار بوده که وبسایت معتبری به آن دو یا چند بکلینک داده است. آی آر سوشیال مفتخر است تا کلیه سرویس های خرید بک لینک معتبر و با کیفیت و طبیعی را با تعرفه ای ارزان به صورت فالو و همچنین نوفالو را در قالب سامانه هوشمند بک لینک ارائه نماید. برای مثال وقتی در شبکه های مجازی تبلیغات گسترده انجام می دهید خیلی ها سایت شما را میبینند و اگر سایت خوب و حرفه ای داشته باشید حتما آن را با دیگران در شبکه های اجتماعی یا حتی وبلاگ یا سایت خوب به اشتراک می گذارند و در نتیجه بک لینک های طبیعی و مفیدی را دریافت خواهید کرد. سئوکاران حرفه ای همیشه به دنبال ایده ها و استراتژی های جدید برای موفقیت در پروژه های خود هستند ، اما میوه ممنوعه همیشه شیرین است و سئو نیز از این قائده مستثنا نیست.

پرداخت هزینه برای دستیابی به عملکرد بالاتر رتبه ها را فراموش کنید؛ غیرفعال کردن لینکها از صفحات بسیار اشباع شده سودمندتر خواهد بود.. برای همین است که این روزها بازار ریپورتاژ آگهی بسیار داغ است. اما از زمانی که گوگل الگوریتم خود به نام پنگوئن را روانهی بازار کرد، دید موجود به بک لینک به کلی تغییر کرد. اگر به سئو به عنوان یک پروسه طولانی مدت نگاه میکنید بهتر از این روش پر خطر دوری کنید. بنابراین ، تصمیم با خود شماست که آیا از این روش لینکسازی استفاده کنید یا نه. شما باید شیوهی اجرای لینکسازی را براساس الگوریتمهای موتورهای جستوجو بهویژه گوگل پیش ببرید. بک لینک قوی از وب سایت با دامنه بالا به طور کلی به اندازه کافی قدرتمند خواهد بود تا بتواند در رتبه بندی موتورهای جستجوگر تأثیر بگذارد. البته توجه داشته باشید که لینک سازی بدون آگاه بودن به اصول آن، به شدت می تواند برای سایت شما خطرناک باشد. شاید با خود بگویید بگید من با کپی پیست (duplicate content) هم سایت بالا آوردم ولی باید توجه کنید چون از اول استارت میزنید و مشکلی از طرف گوگل ندارید سایت شما خیلی خوب پیشرفت میکند ولی در اولین الگوریتم گوگل سایت شما با افت مواجه می شود و این همون نکته طلایی در ساخت شبکه وبلاگ ها هست که احتمال به آن بی توجهی کنید .